• Anonym (Hej)

    Jag vill bli en manlig strippa

    Jag vill bli en manlig strippya och undrar hur jag ska gå tillväga? Jag vill jobba i Sverige.

  • Svar på tråden Jag vill bli en manlig strippa
  • Kereza
    Anonym (sexuell) skrev 2015-08-03 23:52:20 följande:

    Hetero eller homo?


    Spelar ju ingen roll.

    TS - gå på ett ställe som HAR manliga strippor, be att få prata med chefen, be om tips, utveckla dig tills du passar deras ideal - sök jobb. Klart. 
  • Anonym (snygg?)

    Det beror på om du är snygg eller ej... om du kan arbeta som strippa dvs.

  • Anonym (sexuell)
    Kereza skrev 2015-08-04 15:44:31 följande:

    Spelar ju ingen roll.

    TS - gå på ett ställe som HAR manliga strippor, be att få prata med chefen, be om tips, utveckla dig tills du passar deras ideal - sök jobb. Klart. 


    Om jag har för avsikt att svara på TS fråga, och den informationen är relavant för mitt svar så är det väl knappast upp till dig brain att avgöra om just det splar roll eller ej.
  • Kereza
    Anonym (sexuell) skrev 2015-08-04 17:59:31 följande:
    Om jag har för avsikt att svara på TS fråga, och den informationen är relavant för mitt svar så är det väl knappast upp till dig brain att avgöra om just det splar roll eller ej.
    "till dig brain'? Vad fan är det för språk, då?

    Och nej, det spelar ingen roll - handlar det om att TS t.ex förväntas utföra sexuella tjänster för drömjobbet, så heter det "kan du tänka dig att knulla gubbe för en chans/för ett jobb?" - det finns då gott om folk som knullar människor de inte är attraherade av, just för framgång...TS läggning spelar alltså ingen roll, om du inte råkar vara rekryterare för ett horhus för män, men nu var det ju STRIPPA han ville bli...
  • Anonym (sexuell)
    Kereza skrev 2015-08-08 19:43:57 följande:

    "till dig brain'? Vad fan är det för språk, då?

    Och nej, det spelar ingen roll - handlar det om att TS t.ex förväntas utföra sexuella tjänster för drömjobbet, så heter det "kan du tänka dig att knulla gubbe för en chans/för ett jobb?" - det finns då gott om folk som knullar människor de inte är attraherade av, just för framgång...TS läggning spelar alltså ingen roll, om du inte råkar vara rekryterare för ett horhus för män, men nu var det ju STRIPPA han ville bli...


    Ge dig Brain! Du har ingen aning om vad jag syftade på och var ute efter. ...men det var inget om att sälja sex. Dina spekulationer är ointressanta bara så knip.
Svar på tråden Jag vill bli en manlig strippa