• DelikaTess86

    Någon som känner till det här med snitt på SÄS Borås?

    Någon som känner till det här med snitt på SÄS Borås?

    Jag är beviljad planerat snitt nu när vårt andra barn ska födas och har själv valt Borås. Känner dock inte till hur det fungerar med Kejsarsnitt där eftersom första sonen föddes med planerat snitt i Skövde och fick en positiv upplevelse där trots att det är 7 år sedan.

    Nu känner jag mig hopad utav frågor och nyfikenhet och funderar på om någon av er har varit med om snitt i Borås? Berätta gärna för mig hur det var och hur ni upplevde det Jag skulle bli så tacksam! 

  • Svar på tråden Någon som känner till det här med snitt på SÄS Borås?
  • tina798

    Jag har gjort 3 snitt och ska göra mitt fjärde i oktober. Dom planerade snitten har bara varit bra upplevelser

  • DelikaTess86
    tina798 skrev 2015-08-05 08:55:10 följande:

    Jag har gjort 3 snitt och ska göra mitt fjärde i oktober. Dom planerade snitten har bara varit bra upplevelser


    Jag kommer också göra snitt i oktober eller möjligtvis sista dagarna i september.. Härligt! Jag känner mig redan lite tryggare :) Vet du vilka dagar som de snittar i Borås?
  • Sessan78

    Jag har gjort två snitt på SÄS i Borås. Ett aktusnitt (inte urakut) och ett planerat snitt. Otroligt positiva upplevelser båda två. haft tur och fått fantastiska läkare och operationstem. Har snygga ärr efter snitten också! Skrattande

Svar på tråden Någon som känner till det här med snitt på SÄS Borås?