• Anonym (Hjälplös)

    Hjälp litar inte på min sambos historia!!!!

    Hejsan alla!

    Jag är 25 år och hon 24, jag och min flickvänn har varit ihop nu i 2 år och 6 månader och vi förlovade oss för 2 månader sedan och vi har precis fått våra ringar, vi har ett helt underbart förhållande har alltid haft aldrig några större problem klart lite tjafs men så är det ju. 
    Jag va hos min kompis i fredags för hon skulle ut med sina 2 kompisar och umgås vilket dom inte gjort på länge dom gick ut på krogen och det blev väldigt sent fick ett sms från henne att hon va hemma hos sin kompis strax efter 4 på natten och vaknade senare på dagen och ringde mig allt va frid och fröjd. tills igår när jag skulle låna hennes ipad för att kolla min mail då jag fick upp hennes sms konversation ( hennes ipad är kopplad med hennes mobil) och där fann jag att hon hade skrivit med en annan kille som jobbade på krogen dom hade raggat av det jag såg på smset, han frågade henne varför hon gav ut sitt telefonnummer till honom och han sa även vid ett tillfälle att ledsen att göra dig besviken men jag har flickvänn, då sa hon " haha och jag har pojkvänn!" han sa att han skulle ringa henne om en stund istället för han satt upptagen med annat. sen skrev han mer och då svara hon inte.
    när jag fick se detta blev jag otroligt besviken och galet ledsen. direkt när hon kom hem efter jobbet igår så visade jag henne detta och frågade vad har du för förklaring till detta? hon mumlade något sen sa hon tydligt jo det finns en förklaring satte sig ner förklarade som så att hon hade ringt det numret och bokat för henne +2 på listan på krogen och sen hade han helt plötsligt börjat skriva och då satt dom alla 3 och skrev tillbacka till honom från hennes mobil och tyckte det va jätteskoj då men att hon inte tyckte det nu. sen när dom skulle åka hem så raderade dom alla 3 smsen på hennes mobil men hon hade dock glömt av ipaden som tur va!!! 
    Jag har ingen anning vad jag ska tro så snälla hjälp mig här vad ska jag göra?????????  

  • Svar på tråden Hjälp litar inte på min sambos historia!!!!
  • Anonym (Hjälplös)

    det som jag skrev här  (raderade dom alla 3 smsen på hennes mobil) mennade att dom 3 tjej kompisarna satt och raderade alla smsen som dom hade skrivit och fått på väg hem på bussen.

  • Anonym (?)

    Vad tror du själv? Vad säger din magkänsla? Känns det fel, är det ofta fel... Alkohol gör dig inte till den smartaste...

  • Anonym (Hjälplös)

    tack så hemskt mycket för att du svarade!
    ja det är just det min magkänsla säger att hon faktiskt har raggat på denna killen men inte vågar säga det för att hon fick någon slags kick eller något utav jag vet inte men min magkänsla säger det men hur ska jag tala om för henne det min magkänsla säger utan att det blir fel??? det känns som hon döljer något men ändå inte det är jätte svårt har berättat för min syster hon säger att hon ljuger om det att det är så som jag tror men jag vet inte jättesvårt och vad gör jag isåfall????

  • Anonym (Tjejer)

    I min umgängeskrets hade det där lätt hänt om nån av de andra flickorna var singlar.

  • Anonym (Hjälplös)

    för det som retar mig är att hon inte sa något direkt bara talade om hur det va redan dagen efter och inte raderat det!, och att han frågade varför hon gav ut sitt nummer till honom? 
    eller ska jag bara tro på det hon säger och släppa det?

  • Anonym (Hjälplös)
    Anonym (Tjejer) skrev 2015-08-05 11:39:09 följande:

    I min umgängeskrets hade det där lätt hänt om nån av de andra flickorna var singlar.


    Okej ska jag bara acceptera det och lita på det hon säger och släppa det???
    en av dom var singel!
  • Anonym (Tjejer)

    Jag hade litet på henne men kanske varit lite uppmärksam om många liknade händelser händer tätt inpå.

  • Anonym (Hjälplös)

    ja det va det jag bestämde mig för igår men tänker ju fortfarande på det men känner ju liksom att vad ska jag annars göra? kanske kan säga till henne att om detta upprepas igen att jag kommer på att hon flirtar med någon i gäng på skoj eller något liknande så det dax att sätta sig ner å fundera typ?? 

  • Anonym (?)
    Anonym (Hjälplös) skrev 2015-08-05 11:35:27 följande:

    tack så hemskt mycket för att du svarade!

    ja det är just det min magkänsla säger att hon faktiskt har raggat på denna killen men inte vågar säga det för att hon fick någon slags kick eller något utav jag vet inte men min magkänsla säger det men hur ska jag tala om för henne det min magkänsla säger utan att det blir fel??? det känns som hon döljer något men ändå inte det är jätte svårt har berättat för min syster hon säger att hon ljuger om det att det är så som jag tror men jag vet inte jättesvårt och vad gör jag isåfall????


    Det är bara du som kan avgöra om detta är något du tolererat... Ta ett snack med henne, klar gör vad dina gränser går. Fråga om hon tycker det vore ok om du gjorde så? Vad hade hänt om han hade nappat? När stängde krogen? Varför sov hon inte hemma? Om dom nu drev, varför berättade hon inte det? Varför tog dom bort smsen? Jag tror som din syrra, tyvärr... Prata med henne...
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (?) skrev 2015-08-05 12:02:37 följande:

    Det är bara du som kan avgöra om detta är något du tolererat... Ta ett snack med henne, klar gör vad dina gränser går. Fråga om hon tycker det vore ok om du gjorde så? Vad hade hänt om han hade nappat? När stängde krogen? Varför sov hon inte hemma? Om dom nu drev, varför berättade hon inte det? Varför tog dom bort smsen? Jag tror som din syrra, tyvärr... Prata med henne...


    Fast om det är så att man driver med någon så finns det ju inte heller någon anledning att berätta. Då blir det ju liksom större än vad det var.
Svar på tråden Hjälp litar inte på min sambos historia!!!!