• Anonym (En undrande)

    Sexchat

    Vilken är bästa sexchatten?

    Inte Victoria Milan utan bara sexiga möten online.

  • Svar på tråden Sexchat
  • carlf
    Anonym (En undrande) skrev 2015-08-18 20:35:14 följande:

    Vilken är bästa sexchatten?

    Inte Victoria Milan utan bara sexiga möten online.


    Här kanske? har funkat tidigare
  • carlf
    Anonym (Sexymama) skrev 2015-08-18 20:41:11 följande:

    Halloooo :-*


    Kanske inte så öppet utan mer i inboxen i stället.  ja så man inte stöter sig med andra. 
     men hej på dig;)
  • KM36

    söker också någon som funkar, är på cam4 med cam på och får härligt sällskap ibland. Så tråkigt själv... Men inte någon betalsite....

  • Anonym (Kajsa34)

    Jag har spanat länge över sidor och chatter som är bra och det finns så himla många olika. Dom flesta jag kollat igenom är mest killar på och inte så varierande ålder. Jag har hittat en sida som funkar jättebra om man mest vill sexchatta och om man vill chatta med webcam. Har träffat en del från sidan också och det har alltid gått bra. Mycket variation på ålder och massor med medlemmar, sidan heter www.sexlandet.se

  • Anonym (Fantasia)

    Har haft några riktigt bra chattpartners där allt stämde , hittade dom här på fl. Men VM går också bra , skriv i din profil att du bara vill chatta så gör du ingen besviken. Det är värdelöst att chatta med någon som helst vill träffas irl och tjatar om det, bättre att båda vill samma sak.

  • Craving

    Gillar verkligen att chatta, dock inte helt random. Spänningen, bilder, heta texter osv. Underbart! Oftast har vi lärt "känna" varandra över mail och sen gått över till ex KIK. Ibland har vi träffats, ibland telefon. Men, till frågan - jag tycker ärligt talat att det är snudd på avtändande med alla communities för chatt/sexsugna. Inte nog med att jag haft svårt att hitta guldkorn, nästan uteslutande män dessutom.

    Nä, tacka veta FL - här har jag tidigare fått kontakt med flera vanliga kvinnor för härliga stunder ihop, men som även är givande att prata med när det gäller annat än sex.

  • Jonna808

    På senare tid har jag blivit väldigt nyfiken på sexchatt av olika slag, lite skämmigt kanske? Men jag tycker det är så härligt att prata snuskiga fantasier med främmande folk som inte dömer,

    Har använt mig av www.knullportalen.se nu några veckor, väldigt härligt med Webcam sexchat! många erotiska stunder där med främmande män ;)

    Har ni några andra sidor ni kan rekommendera? Sugen på att bli medlem på en till sida kanske? med utländska människor. Tack på förhand // Jonna

  • Anonym (BeatriceMM)

    hejsan! Kul att så många verkar använda sig av sexchattar :D Jag tycker det är superspännande :)


    Jag är medlem på www.sexcenter.se
    och kan ju säga att man får se en hel del spännande saker där ;) vet inte riktigt om ni är vågade i webcam och så men jag gillar att vara det, är frånskild nu också så självförtroendet är inte direkt på topp, så en boost är vad jag behöver ibland! tack alla härliga män där ute!


    - Bea.

  • Craving
    Cissi95 skrev 2015-11-27 20:41:25 följande:

    Jag använder hittasexpartner.se, skulle dock vilja se lite fler killar på sidan den är nystartad och behöver lite fler kåta killar!

    Puss!


    Tror inte du behöver lämna FL för att hitta sugna män som gärna chattar...."blink blink"
  • Klara1995

    En vännina tipsade mig om Hittasexpartner.se, det är nog inga problem för varken tjejer eller killar att hitta en KK där. Vet att min killkompis hittat lyckan där ett par gånger, själv har man väl träffat ett par killar också hihi. Kram!

  • villmerx
    Klara1995 skrev 2015-12-01 03:29:26 följande:

    En vännina tipsade mig om Hittasexpartner.se, det är nog inga problem för varken tjejer eller killar att hitta en KK där. Vet att min killkompis hittat lyckan där ett par gånger, själv har man väl träffat ett par killar också hihi. Kram!


    Enda tråkiga med sidan e att man kan inte göra nånting där utan att betala för det... sen att det e gratis o regga sig det e ju bra ...
Svar på tråden Sexchat