• Anonym (Lotta)

    Smeka samtidigt?

    Jag kommer inte av ett vanligt samlag. Vill gärna hitta nån bra ställning där vi kan knulla och mannen samtidigt kan smeka min klitta. Tycker det är knepigt.
    Några bra förslag på ställning?

  • Svar på tråden Smeka samtidigt?
  • Anonym (Tiu)

    På mage med kudde under. Fast då är det bättre med vibrator, för iaf brukar få ont i handleden av den positionen.

  • Kapten Röd

    Skeda, då kan kvinnan sära lätt på benen och kan då smeka sig själv eller låta mannen göra det

    vanliga missionären, fast mannen ligger på knä och kommer lite längre ifrån så kvinnan kan bestämma hur mycket klittan ska glida emot eller smeka sig själv

    bakifrån / doggy style kvinnan kan smeka sig själv eller mannen kan låta handen komma in underifrån via magtrakten

    rida kvinnan kan smeka sig själv när hon rider mannen, mannen kan smeka bakifrån via skinkorna/ baksidan av låret eller kvinnan rider upprätt och mannen smeker kvinnan med tummen och resten av handen på magen

    bara fantasin som sätter gränser

  • Nayaa

    Det går väl vid typ alla ställningar? Om nu inte killen ska ligga som ett plåster på dig,

  • j a d e

    Varför är det svårt? Såvida du inte ligger platt på mage och han med hela sin tyngd över dig förstår jag inte varför det vore knepigt.

  • Anders 386

    Jag tycker inte det är skitenkelt. Handen hamnar liksom ofta i fel vinkel, och min fru är ganska mullig. Man vill ju liksom komma åt med rätt sida av handen och fingrarna..  Och i vissa ställningar måste man ju stödja kroppen samtidigt. och samtidigt vill man ju att kuken ska tränga in en bit och inte bara nosa på fittan. Har lite samma problem som TS faktiskt, men från manligt perspektiv då. Dessutom är inte vibrerande sexleksaker nån hit, fingrarna funkar bättre.

  • Grejen

    Håller med. Som man kan det va lite svårt att nå ibland. Ibland hade det varit skönare om kvinnan själv kunde stimulera sig.

  • Anders 386
    Grejen skrev 2015-08-25 13:49:36 följande:

    Håller med. Som man kan det va lite svårt att nå ibland. Ibland hade det varit skönare om kvinnan själv kunde stimulera sig.


    Ja, jag har föreslagit min fru att hon kan smeka sig själv samtidigt, skulle va härligt att se, men det där är jäkligt känsligt - hon skulle aldrig göra det inför mig. Hon har nån spärr där, vill inte utlämna sig på nåt sätt.
  • Nayaa

    Jaha jag tog för givet att hon gjorde det själv, verkar ju väldigt mycket mer praktiskt...

  • Anonym (Hmm)

    Men varför ska man onanera när man har sex? Känns onödigt då kan man lika gärna skippa sexet och bara onanera. Vill inte din kille slicka lr smeka dig till orgasm då?

  • Grejen

    För mannen blir det lite som han ska göra allt. Sköta sin egen orgasm och kvinnans.

    Och jag tror TS menar att man vill ha orgasmen under tiden och inte innan eller efter utan nära varandra.

Svar på tråden Smeka samtidigt?