• Anonym (Avvisad)

    Män som runkar till porr men vill inte ha sex

    Måste bara få lite klarhet i saken. Män som gärna runkar till porr men aldrig vill ha sex? Vad är det för fel? Har inget emot själva porr eller runk men känner mig otroligt osexig när han aldrig vill ha sex med mig. Han säger att jag har en konstig förväntan och att det blir ännu jobbigare för honom då. Men jag har ju gärna sex, tråkigt att låsa in sig i badrummet och tillfredställa sig själv när man har en karl. 
    Är det jag som har fel och för höga krav? Hur tänker ni andra?

  • Svar på tråden Män som runkar till porr men vill inte ha sex
  • Anonym (Amanda)

    Jag tycket du ska ställa ett ultimatum. Antingen ställer din man upp på sex eller så får han finna sig i att du skaffar en älskare. Ingen kvinna ska år 2015 behöva leva ofrivilligt utan sex!

  • Anonym (Avvisad)

    Tanken har slagit mig. Tycker nästan synd om mig själv eftersom jag håller mig i form, tränar varje dag, har ett vårdat yttre och gör mig alltid fin. Så ska man gå har och ha sextorka. 

  • Armageddon
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-27 12:02:44 följande:

    Jag tycket du ska ställa ett ultimatum. Antingen ställer din man upp på sex eller så får han finna sig i att du skaffar en älskare. Ingen kvinna ska år 2015 behöva leva ofrivilligt utan sex!


    Gäller samma sak för män, om deras kvinnor inte vill ha sex av olika anledningar?
  • Anonym (Avvisad)
    Armageddon skrev 2015-08-27 12:19:21 följande:
    Gäller samma sak för män, om deras kvinnor inte vill ha sex av olika anledningar?
    Ja, det tycker jag. Men inte vilka anledningar som helst. Jag vet inte hur det känns för män, men jag känner att om jag orkar onanera varje dag så borde man ju kunna ha sex istället? vill man inte det så är det ju dumt att vara missnöjd.
  • Anonym (Anonym signatur)
    Armageddon skrev 2015-08-27 12:19:21 följande:
    Gäller samma sak för män, om deras kvinnor inte vill ha sex av olika anledningar?
    Nej
  • Armageddon
    Anonym (Avvisad) skrev 2015-08-27 12:31:25 följande:

    Ja, det tycker jag. Men inte vilka anledningar som helst. Jag vet inte hur det känns för män, men jag känner att om jag orkar onanera varje dag så borde man ju kunna ha sex istället? vill man inte det så är det ju dumt att vara missnöjd.


    Amanda verkar inte tycka det...

    Men jag håller helt med dig, får man ingen respons på det sexuella planet hemma får man hitta det nån annanstans.

    Din kille verkar lite knepig, minst sagt.

    Reagerade mest på hennes inlägg att det verkar som bara kvinnor har rätt att kräva sex i förhållandet, män i samma situation brukar oftast få höra att det är deras fel om kvinnan inte vill ha sex med dem, och att sex inte är nån rättighet.

    Är det nån specifik porr han kollar på, tex bdsm, och att han inte tycker den sex du gillar ger nånting?

    Ställ honom mot väggen och kräv ett svar.

    Kollar själv porr rätt ofta, men det är ett komplement till vårt gemensamma sexliv, sex med min fru går alltid före.
  • Anders 386

    Det är något som inte är som det ska. En man eller kvinna som väljer porren framför partnern har något problem som måste ventileras. En rak fråga som "vad det är i porren som gör den mer intressant än verkligheten" är på sin plats.
    För mig har alltid porren bara varit ett komplement, eller substitut, när det verklig sexet uteblivit. Ibland misstänker jag att vissa är rädda för kraven i sexet, många män har ju till uppgift att både tillfredsställa sig själva och sin partner. Kanske TS har svårt att få orgasm så att partnern känner att han inte räcker till?? Det blir en slags flykt från något man inte riktigt klarar av.

    Jag tror det är extremt sällsynt, eller kanske aldrig förekommande, att någon väljer porren för att partnern inte har ett sexigt yttre. Det handlar säkert mer om era roller eller förväntningar på sexet.
    Ett alternativ är att han tänder på nåt helt annat en en kvinna. Eller BDSM eller nåt som han inte får med sin partner.

  • Anonym (Orka)

    Fysiskt jobbigt, svettigt, kladdigt.. Föredrar oxå runk rätt ofta. Särskilt om man är lite halvtrött men kåt;)

  • Anonym (Orka)

    Ang porren så kan det ju även finnas grejer man tänder på men inte vill fullfölja irl.

  • Anonym (Game over)
    Anonym (Avvisad) skrev 2015-08-27 11:40:40 följande:
    Måste bara få lite klarhet i saken. Män som gärna runkar till porr men aldrig vill ha sex? Vad är det för fel? Har inget emot själva porr eller runk men känner mig otroligt osexig när han aldrig vill ha sex med mig. Han säger att jag har en konstig förväntan och att det blir ännu jobbigare för honom då. Men jag har ju gärna sex, tråkigt att låsa in sig i badrummet och tillfredställa sig själv när man har en karl. 
    Är det jag som har fel och för höga krav? Hur tänker ni andra?
    Han verkar ha trottnat lite pa att ha sex med dig. Vette f-n varfor. Det borde du veta?
Svar på tråden Män som runkar till porr men vill inte ha sex