• Anonym (Onanipaus)

    Tydligen har vi onanipauser på jobbet

    Tydligen har vi onani pauser på jobbet. Jag är ny hör och ingen har sagt det. 10 minuter ingår i jobbet och man får betalt. Resten av tiden klassas som rökpaus vilket inte vi får ersättning för. Man får onanera max 2 ggr per dag varav ett tillfälle ingår i ersättningen.

    Jag har missat detta då ingen sagt till mig. Jag undrar om jag kan krävs ersättning för att jag fått jobba under tiden mina kollegor haft det skönt och fått betalt samtidigt.... ?

  • Svar på tråden Tydligen har vi onanipauser på jobbet
  • Anonym (suck)

    Skyll dig själv! Du har själv ansvar att kolla vilka förmåner ni har....

  • LaLola
    Linux1003 skrev 2015-08-27 15:52:41 följande:

    Haha och vilken bransch jobbar du inom?


    I en butik där de säljer sexleksaker kanske? De kan testa leksakerna o förena nytta med nöje sas. Cool
  • Linux1003
    LaLola skrev 2015-08-27 15:54:26 följande:
    I en butik där de säljer sexleksaker kanske? De kan testa leksakerna o förena nytta med nöje sas. Cool
    Nu förstår jag vad rea prylarna kommer ifrån. ????
  • LaLola
    Linux1003 skrev 2015-08-27 16:28:34 följande:
    Nu förstår jag vad rea prylarna kommer ifrån. ????
    "Bättre begagnad, endast använd under onanipauserna."
  • Anonym (Onanipaus)

    Jag arbetar inte på en sexbutik.

    Jag arbetar på kontor.

    Anledningen till att vi har onanipauser är för att anställda aka kunna samla energi och koppla av. Vi har ganska hektisk miljö. Så jag förstår varför detta har införskaffats

  • Linux1003
    Anonym (Onanipaus) skrev 2015-08-27 18:37:51 följande:

    Jag arbetar inte på en sexbutik.

    Jag arbetar på kontor.

    Anledningen till att vi har onanipauser är för att anställda aka kunna samla energi och koppla av. Vi har ganska hektisk miljö. Så jag förstår varför detta har införskaffats


    Föreslår att du ber om att ta igen det hela retroaktivt med att få en hel onanidag på jobbet.
  • Linux1003
    LaLola skrev 2015-08-27 16:35:05 följande:
    "Bättre begagnad, endast använd under onanipauserna." smile5.gif
    Då ska jag skynda fynda. ????
  • Anonym (Gösse)

    Snälla säg att du hittar på. Annars tror jag att hela världen är moraliskt fördärvad. Jag hoppas verkligen att du hittar på

  • taquine
    Anonym (Gösse) skrev 2015-08-28 08:34:31 följande:

    Snälla säg att du hittar på. Annars tror jag att hela världen är moraliskt fördärvad. Jag hoppas verkligen att du hittar på


    Naturligtvis är det påhittat, en med någorlunda fungerande hjärna borde fatta det. Varför  inte dessa trådar  hamnar i sandlådan direkt än att ligga i KR är desto mer knäppt.
    Goodness me
  • LaLola
    Anonym (Gösse) skrev 2015-08-28 08:34:31 följande:

    Snälla säg att du hittar på. Annars tror jag att hela världen är moraliskt fördärvad. Jag hoppas verkligen att du hittar på


    Såklart är det bara Ts önskedröm.
  • Anonym (Gösse)
    taquine skrev 2015-08-28 08:50:53 följande:

    Naturligtvis är det påhittat, en med någorlunda fungerande hjärna borde fatta det. Varför  inte dessa trådar  hamnar i sandlådan direkt än att ligga i KR är desto mer knäppt.


    Tack. Jag blev riktigt rädd. Det är så mycket förändringar så jag hänger inte med. Ändå är inte jag så gammal.
  • SupersurasunkSara

    Det är fredag. Nu är lovet slut så nu är det fredagar som dessa trådar kommer att dyka upp på samt helger överlag. Sen brukar det utökas även till onsdagar. När nästa lov kommer så märks det direkt då antalet ökar markant.

Svar på tråden Tydligen har vi onanipauser på jobbet