• Anonym (Ögat)

    Vad är det här för ögonfärg?

    Har frågat detta förut men kom på att det är bättre att visa några olika bilder i olika ljus, så här kommer de:



    Och såhär ser ett öga ut i närbild (om det hjälper något?):


    Tack tack.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det här för ögonfärg?
  • Anonym (Ögat)

    Såg nu att jag glömde ta väck /gröngrå efter grågrön, hade första att det stod blågrå osv efter alla med fler färger, men alltså, så tydlig behöver man väl inte vara! haha. Aja, ni förstår ändå :) Betyder ju samma sak.

    Rösta på!

  • Anonym (Ögat)

    ännu en puff (vill ha så många röster som möjligt!)

  • Anonym (grå)

    Jag svarade grå, men ser att de flesta har svarat gråblå. Ifall du vill att de ska se mer blå ut ska du sminka dem i en kontrastfärg, som rött, eller guldigt, som framhäver det blå.

  • Anonym (Ögat)
    Anonym (grå) skrev 2015-08-29 10:49:55 följande:
    Jag svarade grå, men ser att de flesta har svarat gråblå. Ifall du vill att de ska se mer blå ut ska du sminka dem i en kontrastfärg, som rött, eller guldigt, som framhäver det blå.
    Jag tycker själv aldrig att de ser blå ut, så jag vet inte. Men det är intressant att många tycker de är gråblå. När jag stirrar på dem så ser de mer tråkigt grågrön-aktiga ut (alltså ingen klargrön färg alls, utan mer grå med smutsgrön i) med an blå bakgrund som ibland syns igenom litegrann.
  • Anonym (Ögat)

    Rösta på! :) Vore supertacksam om ni som trycker "annan färg" säger vad för färg ni tycker de är.

Svar på tråden Vad är det här för ögonfärg?