• Anonym (jocke)

    Bränt mina broar?

    Hej sådär på nattatimmarna!

    Söker råd och tips på en sits som jag satt mig i själv. Har varit intresserad utav en tjej i några månader, ytligt bekant, jag upplevde att intresset inte var så att säga ömsesidigt, så jag lät det hela bero.
    Träffade istället en annan tjej, där det snabbt visade sig att vi hade noll och intet gemensamt, och jag aldrig fick de rätta känslorna för henne.
    Fine, så långt väl, nu till problemet, är ganska dåligt av mig på att avsluta saker, då jag hatar att göra folk ledsna, så jag drog ut på att göra slut (om vi ens hann bli tillsammans). Det är ungefär nu den första tjejen tar upp kontakten med mig, vi fikar, går på bio, sitter och pratar osv. Innan allt går för långt så berättar jag att jag måste avsluta det jag påbörjat (vilket jag borde gjort mycket tidigare), hon blir ledsen men vi fortsätter att umgås. Den sista twisten på hela historien är att det visar sig att de känner varandra ganska bra.

    Så nu står jag här, har lyckats göra tjejen jag är intresserad av ledsen (dock omedvetet) och sårat den andra tjejen bara för att jag hastade iväg för snabbt.

    Jag har hört av mig några gånger (var en dryg vecka sen) och vi pratar lite, men klickar inte på samma sätt som innan. Så! är det kört för mig? Tips och ideér behövs för guds skull!

    Må väl/ Jocke

  • Svar på tråden Bränt mina broar?
  • Farfallos

    Var bara jätteärlig och säg som det är till var och en av dem - att du har klantat till det kanske, men att du inte hade någon avsikt att göra någon illa, och att du är ledsen för att det blev som det blev.

    Men annars är det väl bara att gå vidare. Du verkar ju ha lätt att träffa tjejer, så det kommer fler. Du måste vara rätt ung...

  • annananonym

    Jag tror inte ditt agerande mot tjejerna är det avgörande här.

    Det hänger snarare på tjejernas vänskap till varandra. Den du är intresserad av kan ha tappat intresse pga ditt dejtande/förhållande med hennes kompis

    så hade iaf jag tänkt.

    Som föregående skrev, du låter väldigt ung och det finns andra tjejer än dessa 2

Svar på tråden Bränt mina broar?