• sissi76

    ställ din fråga!

    Hej!{#emotions_dlg.flower}


    Har varit med 3 vårdnadstvister och är hur kunnig som helst i frågan. 
    Jag vill hjälpa alla som går igenom sådana tvister och som har ev frågor. Jag kommer att svara alla frågor där jag är säker på vad som gäller juridiskt och alla frågor om vad som sker i praktiken i svenska domstolar.
    Har också en del erfarenheter av bra o dåliga advokater/jurister i Stockholm, hur det går till med familjerätten, soc och andra myndigheter.
    Hoppas jag kan hjälpa andra. 
    kram

  • Svar på tråden ställ din fråga!
  • sissi76
    Tines skrev 2015-08-28 16:09:04 följande:

    Vad har du för utbildning?

    Är du en "soc-hatare"?


    Varför skulle jag vara en soc hatare? jag är en full lämplig och ansvarstagande förälder, aldrig haft problem med soc. 

    Jag är högskoleutbildad.

    Vad spelar allt detta för roll?
  • sissi76
    Smarthuvud skrev 2015-08-28 16:11:27 följande:

    Hur lyckas man hamna i tre vårdnadstvister?


    man stämmer eller blir stämd tre gånger.
  • Långbenopluto
    sissi76 skrev 2015-08-28 16:15:34 följande:
    man stämmer eller blir stämd tre gånger.
    Då har du alltså väldigt svårt att komma överens med människor..... det kommer givetvis färga dina svar...

    Nej, denna tråd kommer jag inte ta på allvar.
  • sissi76
    Tines skrev 2015-08-28 16:22:07 följande:
    Då har du alltså väldigt svårt att komma överens med människor..... det kommer givetvis färga dina svar...

    Nej, denna tråd kommer jag inte ta på allvar.
    Jag tänkte ge svar ang hur det går till med vårdnadstvister, vad som händer när man stämmer/blir stämd i praktiken. Trodde det var tydligt formulerat. Jag är inte här för att en nobody ska besluta huruvida jag är en lämplig ts eller ej. SkrattandeSkrattande
    Vad snabb du är med att döma folk... vilken olycklig människa du måste vara... lycka till!
  • Smarthuvud
    sissi76 skrev 2015-08-28 16:15:34 följande:

    man stämmer eller blir stämd tre gånger.


    Hur hamnar man där då? Är det flera olika?
  • Långbenopluto
    sissi76 skrev 2015-08-28 16:29:21 följande:
    Jag tänkte ge svar ang hur det går till med vårdnadstvister, vad som händer när man stämmer/blir stämd i praktiken. Trodde det var tydligt formulerat. Jag är inte här för att en nobody ska besluta huruvida jag är en lämplig ts eller ej. SkrattandeSkrattande
    Vad snabb du är med att döma folk... vilken olycklig människa du måste vara... lycka till!
    Olycklig? Hahahaha, nä, men jag är väldigt bra på att bedöma människor

    Lycka till själv
  • j a d e

    Tre tvister? Tre (3). Spontan tanke här är inte att du är kunnig utan att det är något som är jävligt fel. Nej jag har inga frågor till dig.

  • FuckGoggleAskMe
    sissi76 skrev 2015-08-28 16:14:40 följande:
    Varför skulle jag vara en soc hatare? jag är en full lämplig och ansvarstagande förälder, aldrig haft problem med soc.  Jag är högskoleutbildad. Vad spelar allt detta för roll?

    Va? Är du full också? Det var väl inte så lämpligt.
  • Johan70

    Tack för erbjudandet och jag tycker att du borde kunna ha bemötts trevligare av andra här, men hur som helst så tycker nog jag att det är bäst att man vänder sig direkt till en jurist med sina frågor.

Svar på tråden ställ din fråga!