• Pluttan

    Vi som testar rosenrot för att bli gravida

    Tänkte testa rosenrot för andra gången gången denna månaden. Nu hoppas jag att det ska bli vår tur att plussa :)

    Om det finns andra där ute som tänkte testa rosenrot för att kunna bli gravida får ni gärna följa på. Kul om vi var några så kan vi stötta varandra.


    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Svar på tråden Vi som testar rosenrot för att bli gravida
  • Pluttan

    Har läst en del som tidigare använt det. Och tydligen ska det ge en kraftig ägglossning som i sin tur ska boosta fertiliteten. Förra månaden tog jag en tablett från mensens första dag fram till ägglossning (kör med test) och fick en kraftig ägglossning (har inte haft det innan på det viset). Nu testar jag igen.


    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Lillemy1980

    Ok. Jag köpte rosenrot men för att bli piggare. Åt dom väl en vecka från någon dag efter mens.. Hoppas jag med fick bättre ägglossning. Får prova igen nästa månad om jag inte blir gravid denna mnd då, något som jag inte tror jag blir...

  • Pluttan

    Hoppas du blir piggare och att ägglossningen blir bättre. Efter förra månadens användning fick jag som sagt starkare ägglossning men tycker inte jag blev så mycket piggare. Men sånt är ju olika.


    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Babydreamer

    Jag käkar både rosenrot och bidrottninggele denna cykel :)

  • Pluttan
    Babydreamer skrev 2015-08-31 14:30:22 följande:

    Jag käkar både rosenrot och bidrottninggele denna cykel :)


    Spännande! Är det första gången du kör med det? Försökt länge? Vill du följas åt?
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
Svar på tråden Vi som testar rosenrot för att bli gravida