• berenjena

    NU kör vi! 10 kg ska bort före jul!

    Det finns inga ursäkter längre. Nu MÅSTE jag ta tag i det här. Senaste två åren har jag gått upp tio kilo och mina matvanor blir bara värre och värre.

    Men nu gäller det! Jag utmanar mig själv och er som behöver och vill gå ner i vikt.

    Motionen har jag redan klart för mig, nu är det maten och framför allt småätandet som måste brytas.

    NI är mitt samvete och jag redovisar varje kväll min kost och motion. Häng på vetja!

  • Svar på tråden NU kör vi! 10 kg ska bort före jul!
  • Fatima
    berenjena skrev 2015-08-29 22:48:54 följande:

    Det finns inga ursäkter längre. Nu MÅSTE jag ta tag i det här. Senaste två åren har jag gått upp tio kilo och mina matvanor blir bara värre och värre.

    Men nu gäller det! Jag utmanar mig själv och er som behöver och vill gå ner i vikt.

    Motionen har jag redan klart för mig, nu är det maten och framför allt småätandet som måste brytas.

    NI är mitt samvete och jag redovisar varje kväll min kost och motion. Häng på vetja!


    Hänger med! -10 kg!!
  • berenjena

    God morgon på er! Vad roligt att ni är på. ????

    Ser ut att bli en fin söndag, så jag skage mig ut på en liten morgonpromenad nu. Sen blir det frukost och jag ska äta fil med flingor och blåbär. Dagens mat är i övrigt inte planerad, men jag redovisar ikväll vad det blev. Kör hårt! ????

  • sommarbarn88

    Jag skulle ochså vilja va med. Tappade nästan 20 kg från april till oktober förra året men sen dess står de still men kämpar på iaf. lycka till alla

  • berenjena

    Kul att fler är med! Har ni någon strategi för er viktnedgång? Jag ska undvika sötsaker och mackor samt äta mindre portioner med större andel grönsaker har jag tänkt. Också mer motion förstås!

  • sommarbarn88

    Jag äter typ bara frukt å grönt. Kan "fuska" ibland. E vegetarian så äter inte kött. Äter ej gluten, laktos, mat med e-ämnen i å bara ekologiskt. Äter inga onödiga kolhydrater som ris, pasta å potatis å bröd. Lagar allt från grunden

  • KakanSmakan

    Jag är också på. Tänkte börja med en juicedetox. Har en kompis som gjorde det för ett par veckor sedan, och kilona fullkomligt rinner av henne nu efteråt (detoxen får bli en nystart för att få bort sötsug etc)

Svar på tråden NU kör vi! 10 kg ska bort före jul!