• linnmikaela

    POSITIVT ELLER INTE??

    NU BEHÖVER JAG ER HJÄLP!!!! Är detta ett positivt test?! testet är köpt på graviditetskollen.nu. Nån som haft test därifrån och fått ett svagt streck men som sedan visat sig negativt???? Detta är mitt och min sambos andra försök till att bli gravida. Jag är BIM-4 idag. Självklart kommer vi testa igen snar, men jag blir ju så exalterad :)

  • Svar på tråden POSITIVT ELLER INTE??
  • linnmikaela
    anja1661 skrev 2015-08-30 08:46:48 följande:

    Jag hade fortsatt testat men det ser ju positivt ut


    Ska absolut fortsätta testa :) Kan jag testa idag eller bör jag vänta till imorgon/ännu längre? Tänkte på att de säger att det är bäst med morgonurin
  • linnmikaela
    fyrklöver81 skrev 2015-08-30 09:07:10 följande:

    Solklart positivt!
    Grattis????


    TROR DU?! Själv vågar jag inte hoppas ännu. Har hört så mycket om "spökstreck" hit och dit. Men är det positivt så blir vi dock överlyckliga!!
  • Nurik

    Så såg mitt test ut för 4 dagar sedan och igår testade jag med ett digitalt med veckoindikatir som visadeGravid 1-2 veckor!!!!

  • linnmikaela
    Nurik skrev 2015-08-30 09:24:27 följande:

    Så såg mitt test ut för 4 dagar sedan och igår testade jag med ett digitalt med veckoindikatir som visadeGravid 1-2 veckor!!!!


    Borde jag vänta med att testa med CB digital? Eller tror du jag kan testa idag? Finns kanske risk att de visar neg fast de inte är de?
  • fyrklöver81
    linnmikaela skrev 2015-08-30 09:27:27 följande:
    Borde jag vänta med att testa med CB digital? Eller tror du jag kan testa idag? Finns kanske risk att de visar neg fast de inte är de?
    Tror du kan testa idag! Är ganska starkt för att vara så tidigt med en billig sticka. Men drick inget och håll dig 4 timmar!
  • linnmikaela
    fyrklöver81 skrev 2015-08-30 09:41:18 följande:
    Tror du kan testa idag! Är ganska starkt för att vara så tidigt med en billig sticka. Men drick inget och håll dig 4 timmar!
    Ja jag och min sambo ska iväg och köpa et cb-digital nu. Ska inte dricka och hålla mig så länge jag kan! Rädd att bli besviken dock om de nu inte visar gravid då stickan gav utslag.. håll tummarna!
  • Skrattmusklerna
    linnmikaela skrev 2015-08-30 09:27:27 följande:

    Borde jag vänta med att testa med CB digital? Eller tror du jag kan testa idag? Finns kanske risk att de visar neg fast de inte är de?


    Avvakta till BIM med digitalt! Det är ett okänsligt test och det är ju tråkigt om du skulle få ett tråkigt besked trots att det egentligen ör positivt. Sug på den här karamellen och vänta de få dagar det ör kvar. Då har du ju beskedet svart på vitt
Svar på tråden POSITIVT ELLER INTE??