• Längtar efter en bebis

    Någon som försöker med nr 2 hihi häng på Här :)

    Heej fick en liten bebis som är 3 månader snart och vill skaffa redan en liten bror/ syster till henne hihi :)

    Så tänkte varför inte man försöker ju men de tar ju också lite tid för bli gravid sen sitter lila bebisen i magen 9 månader så de blir perfekt så blir kanske min dotter drygt 1 och halvt år :)

    Slutat amma precis och fick min mens direkt :)

    Såå om jag har räknat rätt så får jag ÄL den 10 sep ?

    Hur gåre för er som försöker med syskon ? Ammar ni lr slutat ? När fick ni era mens och hur länge har ni försökt ? :)

    Denna månad blir våra första försök hihi :)

  • Svar på tråden Någon som försöker med nr 2 hihi häng på Här :)
  • Polkagrisen85

    Har ett barn sedan 6 år och vi säger inte att vi försöker men slutade m p-piller pga lite annat men vi pratar mkt om att skaffa :) det roliga är att ja tror ja hade Äl för 2 helger sedan på lördagen & vi hade 6 både torsdag & söndag .. Hade en liten blödning i måndags , kAn ha varit nidblödning ? Väntar mens i helgen så d ska bli spännande & se :)

  • Jadu

    Hoppar in här.. har en son på snart 4 år. Nu vill jag ha ett syskon till honom.. bim nu på söndag och försök nr 8 :/

  • Längtar efter en bebis

    [quote=75712208][quote-nick]Bönan skrev 2015-09-03 10:59:57 följande:[/quote-nick]Har ett barn sedan 6 år och vi säger inte att vi försöker men slutade m p-piller pga lite annat men vi pratar mkt om att skaffa :) det roliga är att ja tror ja hade Äl för 2 helger sedan på lördagen & vi hade 6 både torsdag & söndag .. Hade en liten blödning i måndags , kAn ha varit nidblödning ? Väntar mens i helgen så d ska bli spännande & se :)[/

    Så spännande , jag fick nidblödning cirka en vecka innan förväntat mens och sedan visades att jag är gravid såå kan hihi

  • Längtar efter en bebis
    Jadu skrev 2015-09-03 11:08:40 följande:

    Hoppar in här.. har en son på snart 4 år. Nu vill jag ha ett syskon till honom.. bim nu på söndag och försök nr 8 :/


    Härligt hoppad de blir ett plus denna månad
  • Jadu
    Längtar efter en bebis skrev 2015-09-03 12:43:12 följande:

    Härligt hoppad de blir ett plus denna månad


    Vi får hoppas men känner mig så o gravid man bara kan känna. Bara lite molvärk som kom igår och när jag anstränger mig spänner de typ vid livmodern.. men bara vänta o se.
  • Längtar efter en bebis

    Du får höra av dig när du tar testet hihi :)

    Själv väntar jag på ägglossningen snaaart haha tror har 10 sept ÄL

    Skulle beställa idag faktiskt stickor men vi får chansa denna månad för de är ju endå våra första försök så haha ..

    Hur går för er dåh :)

  • Jadu

    Tog ett test idag.. rfsu och de blev mega negativt. Så är nog bara att invänta tant röd på söndag.

Svar på tråden Någon som försöker med nr 2 hihi häng på Här :)