• Morgonpasset

    Ett sätt att starta Söndagsmorgonen

    Är en tjej på 37 som ser bra ut för åldern och verkar tilltala många män i alla åldrar med mitt utseende, och öppna sätt. Igår var jag som ofta på nattklubb i Stockholm och träffade snart en kul kille som jag hamnade hemma i sängen med. I morse när jag skulle gå hem och just börjat gå från huset ner mot gatan i villaområdet anländer hans fru med två barn :) Försöker hålla minen men blir stoppad och konfronterad omgående, då hon tydligen la ihop två o två när en Kelly Bundy look alike lämnar deras gemensamma hus vid 11 en Söndag förmiddag iklädd kort tight kjol, en åtsittande top, stövlar och ett nyduschat rufs utan dess like ;)
    Hon börjar hota mig och efter en stund vill hon slåss med mig inför sina barn och grannar, eftersom hon minsann går på boxpass på SATS, och inte tänker finna sig i detta! Jag hinner ta av mig mina höga klackar och ställa mig i gardposition och meddela henne att så inriden jag blev av hennes man kanske hon borde vara hemma mer än gå på boxpass som ändå inte verkar ge så mycket med tanke på hur sladdrig hon såg ut ;) DÅ börjar hon storgråta och ramlar ihop på marken!!  Mannen kommer nerrusande med händerna mot huvudet och inser att nu är det något år av advokater, husförsäljning osv på tapeten!
    Jag tackar för mig tar på mig stövlarna o jackan, pussar mannen och går mot stationen. Tudeloo.....

    Inte alla Söndagar man inleder med så mycket action ;( / Ann-Sofie

  • Svar på tråden Ett sätt att starta Söndagsmorgonen
  • Nayaa

    Verkligen respektfullt att pussa mannen framför hans fru och barn!

    Du verkar tycka att du gjort någonting häftigt, jag tycker mest det låter tragiskt.

  • todo nada

    Gud vad tragisk du är.. Pussar mannen framför frugan och barnen dessutom, vad hade du egentligen ut av det?

  • Morgonpasset

    Nayaaa  du tycker inte dt var värre att hon ville slåss framför sina barn? ;)

    todo att förnedra henne efter att hon hotat slå ihjäl mig kändes inte fel all ;)

    Anonym ja du jag duschade lädde mig och försökte gå hem, men du läste ju vad som hände ;)

    /Ann-Sofie

  • Anonym (K)
    Morgonpasset skrev 2015-08-30 17:42:04 följande:

    Nayaaa  du tycker inte dt var värre att hon ville slåss framför sina barn? ;)

    todo att förnedra henne efter att hon hotat slå ihjäl mig kändes inte fel all ;)

    Anonym ja du jag duschade lädde mig och försökte gå hem, men du läste ju vad som hände ;)

    /Ann-Sofie


    När du vaknade ur drömmen.
  • todo nada
    Morgonpasset skrev 2015-08-30 17:42:04 följande:

    Nayaaa  du tycker inte dt var värre att hon ville slåss framför sina barn? ;)

    todo att förnedra henne efter att hon hotat slå ihjäl mig kändes inte fel all ;)

    Anonym ja du jag duschade lädde mig och försökte gå hem, men du läste ju vad som hände ;)

    /Ann-Sofie


    Du tyckte inte att det räckte med att du hade knullat hennes man? Du kunde inte betett dig som den större människan och gått därifrån ist för att bete dig som en riktig bitch?

    Du fattar ju varför hon var upprörd, även om jag tycker hennes mesiga ursäkt till man borde fått större delen av vreden.

    Visste du att han var gift?
  • Morgonpasset

    Jag ville ju bara gå därifrån lilla du, men det var hon som hindrade mig började knuffas och hota mig :)

    Jag visste inte att han var gift men väl hemma framgick det ju fast vem backar ur då? ;)

    /Ann-Sofie

  • todo nada
    Morgonpasset skrev 2015-08-30 18:03:09 följande:

    Jag ville ju bara gå därifrån lilla du, men det var hon som hindrade mig började knuffas och hota mig :)

    Jag visste inte att han var gift men väl hemma framgick det ju fast vem backar ur då? ;)

    /Ann-Sofie


    Lilla jag..? Wow.. Du verkar ha problem med attityden. Betedde du dig så mot kvinnan vars man du nyss knullat förstår jsg varför hon ville möblera om ditt ansikte.

    Visste du inte att han var gift tycker inte jag du har någon ansvar i vad som hände, och att kvinnan borde riktat sin ilska mot sin man istället. Men utefter hur du verkar här i tråden får jag känslan att du inte var så oskyldig, utan förmodligen provocerade henne dessutom.
Svar på tråden Ett sätt att starta Söndagsmorgonen