• Anonym (Hantverkaren)

    Härligast att suga halvhård eller stenhård kuk?

    Ja vilket är härligast/lättast/sexigast etc att suga på? En kuk som är styv men fortfarande lite böjlig och mjuk på ytan, eller en kuk som är riktigt stenhård?

    (Och givetvis sitter båda varianterna på man/kille som du VILL suga av)

  • Svar på tråden Härligast att suga halvhård eller stenhård kuk?
  • Anonym (Suga upp!)

    Härligast är att suga upp den från mjuk till hård och känna hur den växer i munnen.

  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Suga upp!) skrev 2015-08-31 18:18:17 följande:

    Härligast är att suga upp den från mjuk till hård och känna hur den växer i munnen.


    Håller helt och hållet med! Det är hur sexigt som helst...
  • Anonym (Suga upp!)

    Nä nu livar jag upp den här tråden med att tillägga att jag  ä l s k a r  att SUGA KUK! <3 <3 <3

  • Anonym (BS man)

    Härligt att börja suga upp en slak kuk tills den är stenhård. Leka med tungan runt ollonet

  • Anonym (Suga upp!)
    Anonym (BS man) skrev 2015-09-01 12:22:03 följande:

    Härligt att börja suga upp en slak kuk tills den är stenhård. Leka med tungan runt ollonet


    Håller med fullständigt. Älskar att smutta, snutta, pussa och leka med tungan runt ollon och frenulum, suga med olika tryck och hastighet, leka med pungen och perineum m.m. Det var ett tag sen jag fick tillfälle nu, tyvärr :(
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Suga upp!) skrev 2015-08-31 18:18:17 följande:

    Härligast är att suga upp den från mjuk till hård och känna hur den växer i munnen.


    Även om den är väääldigt liten slak?
  • Anonym (Suga upp!)
    Anonym (hmm) skrev 2015-09-01 17:51:00 följande:
    Även om den är väääldigt liten slak?
    Ja, helt klart.
  • HäckHäxan
    Anonym (Hantverkaren) skrev 2015-08-31 18:05:27 följande:
    Ja vilket är härligast/lättast/sexigast etc att suga på? En kuk som är styv men fortfarande lite böjlig och mjuk på ytan, eller en kuk som är riktigt stenhård?

    (Och givetvis sitter båda varianterna på man/kille som du VILL suga av)
    Det absolut bästa är om den är slak från början helt underbart att börja suga då och känna hur den hårdnar och växer, fakkingtastic helt enkelt!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (hmm) skrev 2015-09-01 17:51:00 följande:
    Även om den är väääldigt liten slak?
    JA det är nästan ännu mer upphetsande tycker jag.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Yeah)

    Håller helt med de flesta här, det är absolut sexigast och mest upphetsande att suga upp en helt slak kuk!

  • Anonym (Marie 35)

    Det bästa är att få börja när den är helt slak, känna hur den växer i munnen, få den riktigt stenhård innan han kommer i min mun, och sen fortsätta myssuga tills den har slaknat igen..

  • Anonym (Marie 35)

    Det bästa är att få börja när den är helt slak, känna hur den växer i munnen, få den riktigt stenhård innan han kommer i min mun, och sen fortsätta myssuga tills den har slaknat igen..

  • Anonym (Hantverkaren)
    Anonym (Marie 35) skrev 2015-09-02 21:23:03 följande:

    Det bästa är att få börja när den är helt slak, känna hur den växer i munnen, få den riktigt stenhård innan han kommer i min mun, och sen fortsätta myssuga tills den har slaknat igen..


    En sån omgång är blande det bästa man kan tänka sig!! :)
  • CuriousJoe
    Anonym (Marie 35) skrev 2015-09-02 21:22:49 följande:

    Det bästa är att få börja när den är helt slak, känna hur den växer i munnen, få den riktigt stenhård innan han kommer i min mun, och sen fortsätta myssuga tills den har slaknat igen..


    Det där lät riktigt jävla bra! ;)
Svar på tråden Härligast att suga halvhård eller stenhård kuk?