• Svar på tråden Bf 4 september
  • mariastr888

    Va roligt:) är de första barnet? Här är de andra. Gick över 13 dagar med första. Hoppas slippa de denna gång

    Nja inte direkt. Mkt sammandragningar och foglossning och känner ibland hur han virrar sig mer o mer neråt o gör riktigt ont (fixerad sen några veckor) lite mensvärk men inte så mkt.

    Du då? :)

  • Emlan88

    Jag blir igångsatt den 7/9, vecka 39+1, om det inte sätter igång av sig självt innan dess. Fått två hinnsvepningar hittills, ska få en till på fredag så hoppas vi att det drar igång. Nu längtar man verkligen :)

  • Matildawaltin

    AlltSå hur gör man för att få till en hinnsvepning hos bm??

    Första barnet här. :) har bara massor krämpor. Var på förlossningen idag. Har fått en sovdos.

  • Matildawaltin

    AlltSå hur gör man för att få till en hinnsvepning hos bm??

    Första barnet här. :) har bara massor krämpor. Var på förlossningen idag. Har fått en sovdos.

  • Matildawaltin

    AlltSå hur gör man för att få till en hinnsvepning hos bm??

    Första barnet här. :) har bara massor krämpor. Var på förlossningen idag. Har fått en sovdos.

  • Matildawaltin

    AlltSå hur gör man för att få till en hinnsvepning hos bm??

    Första barnet här. :) har bara massor krämpor. Var på förlossningen idag. Har fått en sovdos.

  • mariastr888
    Emlan88 skrev 2015-09-02 20:32:38 följande:

    Jag blir igångsatt den 7/9, vecka 39+1, om det inte sätter igång av sig självt innan dess. Fått två hinnsvepningar hittills, ska få en till på fredag så hoppas vi att det drar igång. Nu längtar man verkligen :)


    Jaha så tidigt? Nån speciell anledning? Jag gick över med första barnet 13 dagar som sagt och då var ingen igångsättning planerad förrän den 16 dagen (fick på fredagen och igångsättning va inbokad måndag) är det nåt du själv önskat? :) och varför 2 hinnsvepningar redan? Förstår de funkar olika i olika kommuner men här för man inte sånt förrän man gått över tiden. Jag har en läkartid inbokad den 15/9 och lär då göra en hinnsvepning men hoppas på att ha fått tidigare såklart
Svar på tråden Bf 4 september