• Trasiggg

    Hjälp orkar inte mer

    Har ingen att prata med.. Flyttade till en ny stad efter studenten

    Träffade en kille som är hemsk.. Han slår och tvingar mig till att göra saker jag verkligen inte vill..

    Ikväll bråkade vi och han blev arg och gick ut efter han gjort illa mig..

    Vad ska jag göra för att få det att sluta?? Funderar på om enda sättet verkligen är självmord..

  • Svar på tråden Hjälp orkar inte mer
  • Anonym (...)

    Hejsan.. Det finns hjälp att få. Kontakta kvinnojouren i kommunen där du bor, eller socialjouren. Du kan även ringa 112 och berätta att du funderar på att skada dig själv. Snälla ta inte ditt liv. Det finns folk som bryr sig, jag bryr mig. Det känns svårt nu och det förstår jag, men det kan bli så mycket bättre! Ring! 

    Kramar

  • Anonym (Ll)

    Ring polisen, ring föräldrar, sätt dig i bilen och åk till någon som vet om detta eller åk hem till föräldrarna.

    Att se självmord som enda utväg är ju inte tänkbart.

    Dra där ifrån och lämna honom nu!

    Bara du som kan få slut på detta, slår man och tvingar någon till saker så är man inte direkt frisk.

    Visa att du inte tar detta.

    Hade med en våldsam pojkvän & det är bara du som kan göra något åt det.

  • Anonym (.)

    Ring kvinnofridslinjen och/eller polisen. Ta inte ditt liv :(

    om du känner att du inte har någon att prata med så finns som sagt bl.a. kvinnofridslinjen o jourhavande präst... hoppas allt ordnar sig :( <3

  • Anonym (Mom)

    lämna skitstöveln så fort som möjligt,och sen se till att du har ett bra liv-utan honom.

  • Anonym (Stick)
    Trasiggg skrev 2015-09-02 00:28:15 följande:

    Har ingen att prata med.. Flyttade till en ny stad efter studenten

    Träffade en kille som är hemsk.. Han slår och tvingar mig till att göra saker jag verkligen inte vill..

    Ikväll bråkade vi och han blev arg och gick ut efter han gjort illa mig..

    Vad ska jag göra för att få det att sluta?? Funderar på om enda sättet verkligen är självmord..


    Boka en resa till din hemstad. Packa ihop dina grejer och dra när han minst anar det. När han inte är hemma.

    Svara sen inte när han ringer.
Svar på tråden Hjälp orkar inte mer