• Svar på tråden Krig
  • Tintinikongo
    brute elemental skrev 2015-09-02 20:55:21 följande:

    Dom enda som har blod på sina händer är idioter i sjuklövern som lockar folk hit med löften om guld och gröna skogar därmed så skapar dom den extrema strömmen av lyckosökare som vill skaffa sig " ett bättre liv" då ett sponsrat liv.

    Lägg för fan ner med löften som direkt står för tiotusentals döda.

     


    Jag blev inte lockad hit av sjuklövern! Jag blev lockad hit av krig, skapat av idioter som dig!
  • Tintinikongo
    brute elemental skrev 2015-09-02 20:55:21 följande:

    Dom enda som har blod på sina händer är idioter i sjuklövern som lockar folk hit med löften om guld och gröna skogar därmed så skapar dom den extrema strömmen av lyckosökare som vill skaffa sig " ett bättre liv" då ett sponsrat liv.

    Lägg för fan ner med löften som direkt står för tiotusentals döda.

     


    Jag blev inte lockad hit av sjuklövern! Jag blev lockad hit av krig, skapat av idioter som dig!
  • Tintinikongo
    brute elemental skrev 2015-09-02 20:55:21 följande:

    Dom enda som har blod på sina händer är idioter i sjuklövern som lockar folk hit med löften om guld och gröna skogar därmed så skapar dom den extrema strömmen av lyckosökare som vill skaffa sig " ett bättre liv" då ett sponsrat liv.

    Lägg för fan ner med löften som direkt står för tiotusentals döda.

     


    Jag blev inte lockad hit av sjuklövern! Jag blev lockad hit av krig, skapat av idioter som dig!
  • Tintinikongo
    brute elemental skrev 2015-09-02 21:25:28 följande:

    Jag har inte skapat några krig, idiot brukar vara den som börjar slänga glåpord omkring sig på bestälning när nått vettigt att säga lyser med sin frånvaro.

    Och, av din svenska att döma så har du varit här ett bra tag, därmed faller du inte under samma flagg som dagens lyckosökare som slår sig genom flertal länder för att nå Sverige med lovat put.

    Eller drunknar/dör på vägen till det lovade landet.

     


    Du har skapat krig och fortsätter bidra med den! Men jag förstår att du förnekar för ditt samveteskull! Det mest oroande är inte du, utan såna som dig!
Svar på tråden Krig