• Anonym (Xxx)

    Män, hur skulle ni vilja bli överraskade?

    Vill göra något extra för min man men vet inte vad! Vet att han gillar att bli avsugen så funderar på att överraska honom med det... Vad skulle ni velat att era tjejer gjorde för er för att lyxa till det?

  • Svar på tråden Män, hur skulle ni vilja bli överraskade?
  • Anonym (Love)

    Att vänta på mig i sängen utan att säga något under tiden som jag typ duschar. Hon ställer sig på alla fyra med hörlurar och ögonbindel så att hon inte vet när jag kommer in och har redan börjat att värma upp med fingrarna eller andra hjälpmedel.

    Då kunde jag stå och titta hur länge jag ville medans hon onanerade och bara väntande på att jag skulle komma och göra min närvaro känd.

  • Anonym (Säkert)
    Anonym (Xxx) skrev 2015-09-03 14:07:14 följande:

    Vill göra något extra för min man men vet inte vad! Vet att han gillar att bli avsugen så funderar på att överraska honom med det... Vad skulle ni velat att era tjejer gjorde för er för att lyxa till det?



    Har du inte gjort det förut så blir det säkert en fin överraskning. Själv har jag aldrig blivit avsugen så för mig skulle det vara en fantastisk överraskning. Man har väl prövat på tidigare?
  • Anders 386

    Eftersom min fru aldrig sugit mig till utlösning så skulle det vara ganska lätt för henne att ge mig en väldigt glad överraskning genom att ge mig en komplett avsugning.Glad

  • Anonym (krille)

    Om hon frågade mig om jag ville se henne knulla med en annan man inför mig så skulle jag bli positivt överraskad. Men om hon bara dragit hem en kille som jag inte träffat tidigare kanske det skulle vara tveksamt?Cool

  • Anonym (;))

    En avsugning är väl alltid nice. Eller möt i dörren naken med kall öl i händerna? Enkelt uppskattat.

    Fast det låter ju onekligen lite trist att en avsugning skulle vara en sådan stor överraskning? Vi suger slickar och tar på varann i stort sett hela tiden. Sitter vi i soffan har jag en hand mellan hennes ben eller nakna bröst och hon en hand om min kuk i stort sett halva kvällen.

  • Anonym (Säkert)
    Anders 386 skrev 2015-09-03 15:03:01 följande:

    Eftersom min fru aldrig sugit mig till utlösning så skulle det vara ganska lätt för henne att ge mig en väldigt glad överraskning genom att ge mig en komplett avsugning.Glad



    Tror du att chansen finns då? Varför går hon aldrig till slut? Rädd för sperman?
  • Anonym (Säkert)
    Anonym (;)) skrev 2015-09-03 15:07:42 följande:

    En avsugning är väl alltid nice. Eller möt i dörren naken med kall öl i händerna? Enkelt uppskattat.

    Fast det låter ju onekligen lite trist att en avsugning skulle vara en sådan stor överraskning? Vi suger slickar och tar på varann i stort sett hela tiden. Sitter vi i soffan har jag en hand mellan hennes ben eller nakna bröst och hon en hand om min kuk i stort sett halva kvällen.


    Visst för den som är van med avsugningar låter det säkert jättetråkigt att vi aldrig har det. Vi har rätt skönt utan också, men visst är det jättelockande.
  • Anonym (Xxx)

    Nu menar ja en komplett avsugning där han inte behöver lyfta ett finger och endast fokusera på hans njutning, trist eller inte e upp till dig ;)


    Anonym (;)) skrev 2015-09-03 15:07:42 följande:

    En avsugning är väl alltid nice. Eller möt i dörren naken med kall öl i händerna? Enkelt uppskattat.

    Fast det låter ju onekligen lite trist att en avsugning skulle vara en sådan stor överraskning? Vi suger slickar och tar på varann i stort sett hela tiden. Sitter vi i soffan har jag en hand mellan hennes ben eller nakna bröst och hon en hand om min kuk i stort sett halva kvällen.


  • Anonym (Kille 34)

    Tjejen kommer nyrakad och naken till sängen när jag ligger där. Hon går ner på mig och börjar suga. När jag börjar fingra henne är hon plaskvåt och vi har sex efter det. Det hade varit en härlig överraskning. :)

  • Anders 386
    Anonym (Säkert) skrev 2015-09-03 15:09:59 följande:

    Tror du att chansen finns då? Varför går hon aldrig till slut? Rädd för sperman?
    Nej, jag tror inte chansen finns. Hon skyller på att hon sög av sitt ex en gång o hon fick sperman sprutad ner i halsen och det var jätteotäckt. Men i verkligheten tror jag helt enkelt hon tycker sperman är äcklig och vill inte ha den i munnen. Men hon vill inte säga till mig att det är äckligt, därför skyller hon på något som hände för 40 år sedan. Men jag tjatar naturligtvis inte om det.
Svar på tråden Män, hur skulle ni vilja bli överraskade?