• Anonym (?)

    Vad gör du med ormen som byter sig in i huset brevid dig?

    Ponera att vi har ormar i Sverige (jag vet stt ormar enbart finns i varmare breddgrader såsom landet Mellanöstern, ekvator-landet, Afrika och Kina och Chile osv. Men om vi hade ormar så här så undrar jag vad ni hade gjort ifall en orm smet sig in i ert hem medan ni sov. När ni vaknar upp ser ni att ormen ligger brevid er på sängen när ni sover. Det är en orm på ca 1 meter, svart och läskig.

    Vad hade ni gjort? Svara helt ärligt. Jag vill inte höra kommentarer om att vi inte har ormar här osv och att det är omöjligt att föreställa sig en sådan situation av den anledningen. Ni får helt enkelt göra ett försök att ponera en sådan sitaution.

  • Svar på tråden Vad gör du med ormen som byter sig in i huset brevid dig?
  • Anonym (va?)

    I rubriken menar du grannen, sedan menar du dig...??

    Jag hade slagit ihjäl den såklart!

  • Anonym (Scary)

    Hej!

    Japp, tex huggormar och snokar finns här.

    Jag hade fått panik och studsat ur sängen, ur lägenheten. Stängt dörren. Lämnat ormen där.

  • Anonym (?)
    Ab imo pectore skrev 2015-09-03 19:47:30 följande:

    Ormar finns det gott om i Sverige.


    Jag har inte sett en enda orm i sverige. Ormar här ärmfridlysta vilket innebär att de inte finns på riktigt. Det kanske har funnits ormar men eftersom de är fridlysta finns de inte kvar.
  • Anonym (Scary)

    Hej igen.

    Det finns en orm lös i Malmö om du vill leta. Småland är bra också. Strömstad också.

  • Ab imo pectore

    TS du kommer från vilket land då, på vilken planet.

    Tror inte alla ormar är fridlysta i Sverige, men det betyder absolut inte att dom inte finns. Då hade det hetat UTROTADE!!

Svar på tråden Vad gör du med ormen som byter sig in i huset brevid dig?