• Anonym (it)

    kär i lokalvårdaren

    Hej!

    Jag jobbar på ett större it företag och är högutbildad. Vi har några lokalvårdare på kontoretoch för ett tag sedan började det en ny tjej i min ålder, 30+. Vi har växlat några ord dagligen, hon är både söt och trevlig, men hon är ju städerska, lågutbildad. Vet inte vad jag ska göra och vad familj och vänner skulle säga om jag började dejta henne. Vad tror ni?

  • Svar på tråden kär i lokalvårdaren
  • todo nada
    Anonym (it) skrev 2015-09-04 11:35:35 följande:

    Hej!

    Jag jobbar på ett större it företag och är högutbildad. Vi har några lokalvårdare på kontoretoch för ett tag sedan började det en ny tjej i min ålder, 30+. Vi har växlat några ord dagligen, hon är både söt och trevlig, men hon är ju städerska, lågutbildad. Vet inte vad jag ska göra och vad familj och vänner skulle säga om jag började dejta henne. Vad tror ni?


    Man är inte sitt jobb, man är en människa som har ett jobb för att kunna försörja sig.

    Klart som fan du ska fråga om hon vill träffas privat, vad alla andra tycker ska du strunta i eftersom du inte vill riskera att ditt livs kärlek passerar dig pga att du brydde dig om en så oviktig och löjlig sak som vilken yrkesstatus tjejen har, ellerhur?
  • Anonym (Idio)

    Att du är en ytlig idiot. Kanske bättre att hon slipper dig. Och träffar en man som uppskattar henne oavsett hennes yrke.

  • Anonym (Suck)
    Anonym (Idio) skrev 2015-09-04 11:46:59 följande:

    Att du är en ytlig idiot. Kanske bättre att hon slipper dig. Och träffar en man som uppskattar henne oavsett hennes yrke.


    Kan bara hålla med!
  • Anonym (Blööööö)

    Klart man inte ska dejta henne, ett lågutbildat patrask! Alla vet ju att it-killar har större människovärde än en städerska.

  • Långbenopluto

    Den här tråden kan inte vara sann..... är nån verkligen så här jävla dum?

    Är det sant ska du TS, låta tjejen vara ifred, hon behöver träffa nån som är betydligt bättre än dig!

  • Anonym (it)

    Det är sant. Om det skulle bli något oss emellan i framtiden, tex flytta ihop, barn, äktenskap mm, hur skulle det gå med löneskillnaden? Jag har ju säkert ut 20000 i månaden mer än henne i alla fall....

  • Långbenopluto
    Anonym (it) skrev 2015-09-04 13:11:48 följande:

    Det är sant. Om det skulle bli något oss emellan i framtiden, tex flytta ihop, barn, äktenskap mm, hur skulle det gå med löneskillnaden? Jag har ju säkert ut 20000 i månaden mer än henne i alla fall....


    Vill man gifta sig och skaffa barn så ska man även vara beredd på att försörja varandra, som det står i äktenskapsbalken!
  • LaLola
    Anonym (it) skrev 2015-09-04 13:11:48 följande:

    Det är sant. Om det skulle bli något oss emellan i framtiden, tex flytta ihop, barn, äktenskap mm, hur skulle det gå med löneskillnaden? Jag har ju säkert ut 20000 i månaden mer än henne i alla fall....


    Vad då hur det skulle gå? Skulle ni dela allt rakt av eller vad tänker du?
  • Anonym (Jösses)

    Näää du ljuger... du är inte kär i henne =P

Svar på tråden kär i lokalvårdaren