• Anonym (TS)

    Komplex

    Hej,

    Vad har du för komplex och varför?

    Min profil är ful. Därför den är assymetrisk.

  • Svar på tråden Komplex
  • Anonym (Någontjej)

    Jag har komplex över mina bröst. Tycker dom är fula och för små till min kropp (70C). Har även komplex för min mage, allt fett samlas där. Men vet att om jag tränar bort magen kommer jag knappt ha några bröst kvar.... Brösten har redan minskat mycket när jag gått ner ca 5kg i vikt.

  • Anonym (Fetknopp)

    Komplex över min feta mage. Väger 10 kg för mycket och allt sitter på magen :(

    Försöker träna och äta bättre men gillar mat och godis lite för mycket :(

  • Anonym (TS)
    Anonym (Någontjej) skrev 2015-09-05 13:48:10 följande:

    Jag har komplex över mina bröst. Tycker dom är fula och för små till min kropp (70C). Har även komplex för min mage, allt fett samlas där. Men vet att om jag tränar bort magen kommer jag knappt ha några bröst kvar.... Brösten har redan minskat mycket när jag gått ner ca 5kg i vikt.


    Klassiskt, alltid brösten som blir mindre. 70C låter inte så litet?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Fetknopp) skrev 2015-09-05 14:05:51 följande:

    Komplex över min feta mage. Väger 10 kg för mycket och allt sitter på magen :(

    Försöker träna och äta bättre men gillar mat och godis lite för mycket :(


    Då är vi två, ska också gå ner tio.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Rrrrrrrhyhy) skrev 2015-09-05 14:25:17 följande:

    Rumpan


    Vadå, vad är det som är fel?
  • Serpus

    Kan komma med en personlig åsikt, ha inte komplex för bröst. Visst fina bröst är fina bröst men det inte nåt man som tjej ska behöva gå och känna sig sämre för. Samma med magen, är också nåt tjejer oroar sig för mycket för. Och då menar jag det inte som en floskel alla är lika fina etc utan kan verkligen tycka kvinnor är attraktiva med lite mage samt inte fina bröst.

  • Anonym (Besserwisser)

    Asymmetrisk kan man vara framifrån eller bakifrån.
    Profilen kan inte vara asymmetrisk.

    Bortsett från det kan jag säga att män inte ser en kvinnas kropp så som hon ser den själv. Ett vanligt exempel är att en kvinna tycker att hennes rumpa är för stor. Smaken varier bland män, men det finns då säkert många som tycker att den är perfekt. Om en man söker kontakt med er så har ni redan blivit "godkända", så koncentrera er på att vara glada och trevliga i stället för att fundera på era komplex. När man väl blir förälskad så är personen den vackraste i hela världen. Våra hjärnor är programmerade på det sättet.

  • Anonym (TS)

    Besserwisser right back at ya.

    Profil kan visst vara assymetrisk.

Svar på tråden Komplex