• Anonym (Mannen)

    Hur många av de du legat med ansåg du var riktigt bra?

    Jag är endast nöjd med en.

  • Svar på tråden Hur många av de du legat med ansåg du var riktigt bra?
  • HäckHäxan
    Anonym (Mannen) skrev 2015-09-23 00:26:28 följande:

    Jag är endast nöjd med en.


    Bra hur? För alltså ja kan ju ha haft riktigt kul även om sexet inte var tekniskt bra och för min del är den biten rätt viktig också

    Så hur definierar man bra?
  • Anonym (Mannen)
    HäckHäxan skrev 2015-09-23 03:45:03 följande:

    Bra hur? För alltså ja kan ju ha haft riktigt kul även om sexet inte var tekniskt bra och för min del är den biten rätt viktig också

    Så hur definierar man bra?


    Bra i betydelsen att du var nöjd på alla plan.
  • Anonym (Mannen)
    HäckHäxan skrev 2015-09-23 03:45:03 följande:

    Bra hur? För alltså ja kan ju ha haft riktigt kul även om sexet inte var tekniskt bra och för min del är den biten rätt viktig också

    Så hur definierar man bra?


    Bra i betydelsen att du var nöjd på alla plan.
  • MissNastrax

    Trodde jag haft flera bra tills jag låg med min nuvarande sambo (låg med honom ett år eller så innan vi ens började umgås som vänner och senare umgås och bli ett par)... han är den bästa jag legat med någonsin, resten har vart skit more or less!

  • Anonymt ONS

    Är galet nöjd med 5/35. Det lustiga är att alla dessa 5 har varit helt olika mig på det personliga planet, så det har bara stannat vid att vara sex. De jag klickar med på det personliga planet och har haft/har förhållande med, där är sexet väldigt bra men inte så där galet som de var med dessa 5. Kanske det har att göra med att man vågar ta ut sina hämningar när man vet att detta inte kommer att leda till något annat.

  • Linux1003

    Jag kan minnas 2 av mina ONS som var riktigt bra men jag kan inte påstå att det var tack vare mig. Nu brukar kvaliteten på ONS variera si och sådär men kunde alla andra ONS ha varit bra om jag själv hade varit en bra älskare? Absolut och då hade jag säkert kunnat minnas många fler.

    Att vara bra eller för den delen kass i sängen är en definitionsfråga. Jag var troligtvis i allra högsta grad en medelmåtta fram tills jag fyllde 27-28. Att bli en bra älskare/älskarinna är nog mer en mognadsfråga. Det gäller att älska/njuta med alla sinnen och inte minst vara lyhörd för den man delar säng med obeaktat tillfällig eller långvarig relation.

  • attid89

    Kanske 5 som varit bra/helt okej. Men bästa sexet är helt klart med min man. Han vet precis vad jag gillar, hans snopp passar liksom in perfekt, han är stor och attraktiv. Åh, mums! Skulle aldrig vilja ligga med någon annan som det känns just nu. Aldrig haft så bra sex!

  • Anonym (one)

    1/4, men var bara en kk. Mannen jag är gift med, näst sämst, men sex är långt ifrån det viktigaste

Svar på tråden Hur många av de du legat med ansåg du var riktigt bra?