• Anonym (Undrande)

    Tjejer och kvinnor blev ni kåtare efter 40år

    Som rubriken lyder säg vilken ålder ni började känna att ni blev kåtare

  • Svar på tråden Tjejer och kvinnor blev ni kåtare efter 40år
  • Anonym (Fia)

    Jag blev väldigt mycket kåtare vid 40.

    Några månader efter jag fyllt 40 så ökade plötsligt min drift våldsamt mycket. I princip över en natt. Tidigare tyckte jag att sex 2 ggr på en vecka var lagom. Då var jag nöjd. Men plötsligt ville jag ha sex många ggr på en dag. 5-10 ggr på en dag var inte ovanligt alls. Helt sjukt.

    Så höll det på i ca 2 års tid men nu har det minskat till kanske 2 ggr per dag i snitt, vilket är betydligt mer rimligt och lättare att leva med. Både för mig och min man.

  • Mrs Okänd

    Min lust ökade när jag var 33 år, har jag för mig att det var. Jag har inte fyllt 40 än men den har inte minskat så det blir ju spännande att fylla 40...kanske..

  • Anonym (frun till janne sprut)

    Om över 40 då börjar sexlivet snart 50 lika häligt en .

  • Anonym (frun till janne sprut)

    Om över 40 då börjar sexlivet snart 50 lika häligt en .

  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Fia) skrev 2015-10-01 06:38:51 följande:

    Jag blev väldigt mycket kåtare vid 40.

    Några månader efter jag fyllt 40 så ökade plötsligt min drift våldsamt mycket. I princip över en natt. Tidigare tyckte jag att sex 2 ggr på en vecka var lagom. Då var jag nöjd. Men plötsligt ville jag ha sex många ggr på en dag. 5-10 ggr på en dag var inte ovanligt alls. Helt sjukt.

    Så höll det på i ca 2 års tid men nu har det minskat till kanske 2 ggr per dag i snitt, vilket är betydligt mer rimligt och lättare att leva med. Både för mig och min man.


    Vad härligt blev du sugen på andra olika sexformer med typ trekant, analsex,etc
  • Anonym (frun till janne sprut)

    Sånt kom oxå analsex o har jag provat flera gånger säger bara ja ja tjej sex är jag sugen o prova på.

  • Anonym (Undrande)
    Anonym (frun till janne sprut) skrev 2015-10-01 09:24:05 följande:

    Sånt kom oxå analsex o har jag provat flera gånger säger bara ja ja tjej sex är jag sugen o prova på.


    Hur ofta vill du ha kuk
  • Anonym (Undrande)
    Mrs Okänd skrev 2015-10-01 06:58:02 följande:

    Min lust ökade när jag var 33 år, har jag för mig att det var. Jag har inte fyllt 40 än men den har inte minskat så det blir ju spännande att fylla 40...kanske..


    Hur ofta vill du ha sex
  • Anonym (japp)

    När jag var ca 38 så sa det bara pang och så ökade sexlusten markant!  
    Inte för att det varit nåt problem innan, men jag märkte att jag tände till mycket snabbare och lättare. Nu är jag 45 och det har varit så ända sedan dess.

    För mig inföll skillnaden väldigt tydligt när jag slutade använda preventivmedel. Hade haft p-stav i ca 9 år och när jag var yngre, p-piller. Antar att min kropp nästan inte ens haft chansen att uppleva hur det är utan preventivmedel (utom då vi ville ha barn) . 

Svar på tråden Tjejer och kvinnor blev ni kåtare efter 40år