• Danny

    VF är svenska tjejer svåra än andra ?

    Varför är svenska tjejer svårare att ta kontakt med, jag tycker ni är hjärtlösa på många sätt. 

    Tycker utländska tjejer är mycket bättre dom har mer hjärta och är mer Omtänksamma på något sätt. Dom bryr säg mkt mer. 
     

    I veckan såg jag en mkt  äldre svenska man gå med en thailändsk tjej.

    Jag menar undrar på vf ni svenska tjej ska man dejta er, så tar det hundra år att bestämma säg // 

    Jag som kille, har inget imot något av gillar båda svenska och Utländska tjejer,
    men det måste va något jävligt fel om en Svenska man eller kille måste åka hela vägen ner till thailand för att hitta kärleken, och det behöver inte va i Thailand det kan va någon annan land också. 

  • Svar på tråden VF är svenska tjejer svåra än andra ?
  • Dixie
    Danny skrev 2015-10-01 16:57:32 följande

    Jag som kille, har inget imot något av gillar båda svenska och Utländska tjejer,
    men det måste va något jävligt fel om en Svenska man eller kille måste åka hela vägen ner till thailand för att hitta kärleken, och det behöver inte va i Thailand det kan va någon annan land också. 


    Jag ser det inte riktigt på samma sätt - jag tror inte det beror på att svenska tjejer är hjärtlösa som gör att svenska män väljer en "importfru" från tex Thailand - visst finns det de svenskar/thailändare som träffas och flyttar ihopa av ren kärlek, men oftast är det andra förutsättningar som gör dessa förhållande fungerande - här har den svenska mannen en kvinna som är villig att göra allt för sin man - den svenska kvinnan har kommit längre i jämlikhetsarbetet och skulle inte acceptera att bli hemmafru och behöva passa upp på sin man och dessutom vara tacksam för det liv mannen ger henne........ja, jag vet att detta är mycket generella åsikter och stämmer inte alls överens på alla! 
Svar på tråden VF är svenska tjejer svåra än andra ?