• ninasord

    För alla er som är nyfikna på hur jag ser ut

    Nej jag är vare sig terrorist eller muslim.



    Hej hej
    {#emotions_dlg.flower}TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-07 23:39
    Läs inlägg #11
    Inga fler OT kommentarer tack.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-11 16:27
    Kära läsare.
    Nu är läget på följande vis att jag utan förvarning har fått ett antal varningar och jag kan härmed efter all provokation och personlig påhopp i samtliga av de trådar jag deltagit i bekräfta att vi inte har vad som kallas yttrandefrihet eller mänskliga rättigheter på forumet, i alla fall inte om du är av utländsk härkomst, troende eller på annat vis avvikande.

    Ni behöver inte spekulera kring huruvida jag begått brott under min tid som förtryckt med militära i spetsen sedan en lång tid tillbaka. Jag vet vad som händer, det gör även dessa "tuffa" killar som tjejer som är på mig av en anledning jag enbart själv tycks känna till.

    Men oroa er inte, jag är i goda händer och jag lovar att göra vad som står i min personliga makt för att inte låta en del vålla er allt för stor skada. Därför föreslår jag att ni kan googla på mitt användarnamn och läsa nog igenom allting jag har skrivit av betydelse då det handlar om detta. Begrunda och ta till er vetskapen om ondskan bakom skärmen. Jag har personligen inte valt den väg jag går idag, men jag gör det i all välmening, för att ni inte ska behöva ta den smärta det kostar att stå pall vad det gäller dessa "mörka krafter".

    Vi har svåra tider framför oss och jag kan inte göra mer än att önska er lycka till inför tider jag har varnat er om upprepat under min tid som medlem på FL. När terrorismen är på ingång, finns det ingenting du kan göra utom att be och böna för vetskap ni så effektivt ser till att förhindra genom att motarbeta mig som skribent.

    Det viktigaste är trots allt att samtliga länder som arbetet mot terrorismen känner till vad jag har delat med mig av. Jag kan inte och det är inte min uppgift att skydda eller bevara någon på individnivå.

    Hoppas att ni har förstått min mening, då jag säger att _jag har brytt mig om er alla_.

    Fred

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-11 16:37
    Jag kan också tillägga i tanke på er som bryr er om petitesser, att min sjukdomsbild är stressrelaterat samt att jag har dyslexi vilket resulterar många gånger i illa skriva inlägg, men det hoppas jag att ni inte tar så personligt. Vässa pennorna, för snart är det dags för "intensivt arbete" för en del.

  • Svar på tråden För alla er som är nyfikna på hur jag ser ut
  • HäckHäxan
    ninasord skrev 2015-10-03 15:24:42 följande:

    Nej jag är vare sig terrorist eller muslim.



    Hej hej
    {#emotions_dlg.flower}


    Va inte terrorist. Dåligt av dig!!!

    Tycker absolut du skall satsa på en karriär som terrorist eller föresten ninja. Ninja verkar coolare!
  • ninasord
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 15:26:17 följande:
    Va inte terrorist. Dåligt av dig!!!

    Tycker absolut du skall satsa på en karriär som terrorist eller föresten ninja. Ninja verkar coolare!
    Som sagt så är jag inte terrorist. Glad
  • ninasord
    M A F H H skrev 2015-10-03 15:27:12 följande:

    Mashallah vilken skönhet. 
    En vacker blomma. 


    Nåja, vete fan. Tack ändå.
  • ninasord
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 15:59:00 följande:
    Men du är ninja???
    Det har jag inte sagt Skrattande
  • HäckHäxan
    ninasord skrev 2015-10-03 16:03:21 följande:
    Det har jag inte sagt Skrattande
    Darn hade iaf varit jävlig häftigt så jag har nu bestämt att du är en ninja oavsett så det så
  • ninasord
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 16:37:19 följande:
    Darn hade iaf varit jävlig häftigt så jag har nu bestämt att du är en ninja oavsett så det så
    Hm... finns visa och lärda där ute på nätet som sagt.
  • ninasord
    ninasord skrev 2015-10-03 16:39:43 följande:
    Hm... finns visa och lärda där ute på nätet som sagt.
    Att länka skulle inte gå för sig på FL.
Svar på tråden För alla er som är nyfikna på hur jag ser ut