• Anonym (gift_man)

    Seriös Älskarinna

    Hej,

    Jag är en lång och snygg, bor och jobbar i Stockholm, akademisk samt gift man som söker en älskarinna i diskret.


    Det har blivit mycket hemma och jag orkar inte längre med min nuvarande fru, men vi är gemensamma barn, därför är vi tillsammans för barnens skull !!


    Men vad hittar man en seriös och öppensinnad älskarinna ?!!


    De flesta jag stötte på var antingen mot den, eller oseriösa som bara vill leka och driva tiden !!

    Var hitta man seriösa här ?!!!

  • Svar på tråden Seriös Älskarinna
  • Anonym (A)

    Vad menar du med en seriös älskarinna?? Varför ska någon vara seriös med en otrogen, gift man. Vill du att din fru ska ha en älskare? Ta tag i ditt äktenskap i stället är mitt råd.

  • Puppetmaster

    Victoriamilan om du vill vara seriöst otrogen. Annars kan bodycontact eller ix vara värt ett försök.

  • HäckHäxan

    Vad menas med seriös? Menar du som en älskarinna som är trogen mot dig? Varför skulle hon vara det gissningsvis är tiden du kan investera i samvaro ganska liten. Hon vore en idiot om hon köpte den modellen av avtal. Jag hade aldrig gjort det och jag är just en sån där älskarinna till en upptagen man.

    Hur min älskares liv är hemma skiter jag i. Jag är inte hans terapeut eller kurator utan hans älskarinna. Kvinnan han har sex med när vi både har tid lust och möjlighet. Svårare är det inte.

    Vi träffades dessutom vis FL

  • Anonym (Charles Murmeldjur)

    Sättet du skriver på vittnar ju inte om någon mer avancerad akademisk examen !!??

    Skämt åsido: bästa stället att hitta någon måste väl vara genom jobbet? Har du försökt där?

    Situationen är då klar för båda, det finns ofta tid och man vet kanske lite om personliga egenskaper mm.

    (Dock råder jag dig att vara öppen mot din partner i första hand, så att hon kan få samma frihet).

  • Ego Lovers
    Anonym (Titular) skrev 2015-10-03 22:49:38 följande:

    Blocket kanske?


    Haha.... Helst med namn och bild och telefonnummer till frun så man kan fråga om lov först eller hyra karln.
  • Anonym (Titular)
    Ego Lovers skrev 2015-10-03 23:33:15 följande:
    Haha.... Helst med namn och bild och telefonnummer till frun så man kan fråga om lov först eller hyra karln.
    eller inte för att fråga om lov utan för att lämna en referens på utfört arbete
  • HäckHäxan
    Anonym (Titular) skrev 2015-10-03 23:37:49 följande:
    eller inte för att fråga om lov utan för att lämna en referens på utfört arbete
    Hahha jaaaa referens. Underbart!!
  • Anonym (Titular)
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 23:38:42 följande:
    Hahha jaaaa referens. Underbart!!
    jag brukar alltid fråga fråga om jag får lämna ett gammalt ragg som referens. Träffar jag en tjej på krogen vill jag gärna ringa upp gamla ragg till henne o kolla lite. Bra undersökning måste man ju göra. :)
  • Ego Lovers
    Anonym (Titular) skrev 2015-10-03 23:37:49 följande:
    eller inte för att fråga om lov utan för att lämna en referens på utfört arbete
    Hahaha....
Svar på tråden Seriös Älskarinna