• Anonym (Hej)

    Råkade ta morfin innan jag träffar svärföräldrarna

    Om en timme ska jag träffa mina svärföräldrar för första gången, dvs min tjejs föräldrar. Av nervositet tog jag 4 st starka morfintabletter för 1,5 timmar sedan. Jag börjar bli jätteyr och flummig och konstig och jag triennal kanske råkat göra ett fel? Det va lite dumt. Tänk om de märker? Jag är snurrig jag flummar och jag är snurrig ocksp!! Jag ska träffa mina nya svärföräldrar om en timme och jag har ett problem. Jag har nämligen tagit 4 morfintabletter. Jag var nervös, så jag tänkte stt morfin lättar min nervositet. Jag är nu flummig och yr och känner mig konstig.

    Min tjej har bjudit in mig på middag hemma hos sina föräldrar. Jag har aldrig träffat hennes föräldrar. Jag är nu yr ich flummig och jag ska träffa dem för första gången. Jag tog 4 morfintabletter för 1 timme sedan elmer kanske det var 1,5 timme sedan. Och jag känner mig yr ich flummig vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Råkade ta morfin innan jag träffar svärföräldrarna
  • Giovanna

    Så du tog morfin för att du kände dig nervös... men 4 st..? *skakar på huvudet*. Gjort är gjort. Har du tabletterna utskrivna för någon åkomma? Om du tex. har dom för ryggvärk kan du väl säga att du har ont i ryggen och fick lov att ta en tablett som förklaring till att du är "lite trött och yr". Är du däremot så påverkad att du är helt uppenbart drogad och ger ett dåligt första intryck bör du överväga att ställa in middagen. Vad är det för tabletter du tagit? Vilken styrka? Hur länge verkar de? Jag antar att middagen är framåt kvällen och att effekten avtagit tills dess. Ät och drick mycket vatten samt försök sova en stund.

  • Anonym (Hej)
    Giovanna skrev 2015-10-04 12:56:13 följande:

    Så du tog morfin för att du kände dig nervös... men 4 st..? *skakar på huvudet*. Gjort är gjort. Har du tabletterna utskrivna för någon åkomma? Om du tex. har dom för ryggvärk kan du väl säga att du har ont i ryggen och fick lov att ta en tablett som förklaring till att du är "lite trött och yr". Är du däremot så påverkad att du är helt uppenbart drogad och ger ett dåligt första intryck bör du överväga att ställa in middagen. Vad är det för tabletter du tagit? Vilken styrka? Hur länge verkar de? Jag antar att middagen är framåt kvällen och att effekten avtagit tills dess. Ät och drick mycket vatten samt försök sova en stund.


    Dolcontin 10 mg, 4 st = 40 mg. Det är långtidsverkande morfkn. Ja e framme hos dem om 15 min
  • Anonym (Hej)

    Men asså ja ska försöka skärpa mig och bete mig. Blir jag yr går ja ba på toa eller nåt . Undra ad de ska göra för mat. Jag hoppas inte det är något mystiskt . Sådär mystiska grytor med haj eller nåt. Hihi asså jag kommer skratta om hon säger "varsågod och ät haj"

  • Anonym (Hej)

    Typ "haj med ris" HHAHAHAHAHAHAHA ja kommer dö av garv

  • Giovanna

    Lycka till. Förhoppningsvis känner du dig mer onormal än vad som märks utåt. Berätta gärna hur det gick sen.

  • Anonym (Svärmor)

    Ingen Haj men det blir berberis!

    Vi gillar inte att du är yr, om jag snörper med munnen beror det på dig. Dig allena.

  • Anonym (Flickvän)

    Älskling, kom ut från toaletten! Mamma och pappa frågade mig varför du var helt väck och detta är svaret??

Svar på tråden Råkade ta morfin innan jag träffar svärföräldrarna