• Anonym (P)

    Va är han ute efter?

    Snäll, gullig kille som säger att han inte bara är ute efter sex. Känns som han är ärlig.

    Men de som gör mig osäker är att han nästan dagligen vill ha bilder på snapchat, alltså lättklädda (han får inga). Han är också tjatig om att jag ska sova över. Jag har sagt att de är för tidigt, vi träffades 2 gånger i våras sen en gång nu i veckan och han ville att jag skulle sova över då. Sa att han får acceptera, eller så träffas vi inte. Han tar väldigt väldigt illa upp när jag har hintat lite om att jag kanske tror att han bara är ute efter sex. Han fattar inte alls hur jag kam tro de.

    Han verkar vara en genomsnäll kille, har jag hört från flera (bl.a. hans ex kompis). Han är ingen player utan kommer ur ett långt förhållande, 5 år som sambos. Det va 1 år sen dom flytta isär.

    Han skriver varje dag, näst intill alltid han som börjar. Alltid ett "god morgon", skrivande under dagen, sen ett god natt på kvällen. Han skrev till mig förra helgen på fyllan på natten. Sammanfattningen av de som skrevs då är väl att han tycker att jag är perfekt och att han vill dejta mig, han vill bara att jag ska sova där på hans arm och är inte ute efter sex.

    Ja, va säger ni? Gör snuskbilder och tjat om att sova över honom till oseriös?

  • Svar på tråden Va är han ute efter?
  • Birgitta02

    Nej, det gör inte honom oseriös. Tror han behöver ha lite näring bara :). Testa att sova över. Men gör klart för honom att sex är det inte tal om, om du inte själv inbjuder till det. En seriös kille har händerna på täcket tills du verkligen visar annat.

  • Tom Araya
    Anonym (P) skrev 2015-10-04 16:51:25 följande:

    Snäll, gullig kille som säger att han inte bara är ute efter sex. Känns som han är ärlig.

    Men de som gör mig osäker är att han nästan dagligen vill ha bilder på snapchat, alltså lättklädda (han får inga). Han är också tjatig om att jag ska sova över. Jag har sagt att de är för tidigt, vi träffades 2 gånger i våras sen en gång nu i veckan och han ville att jag skulle sova över då. Sa att han får acceptera, eller så träffas vi inte. Han tar väldigt väldigt illa upp när jag har hintat lite om att jag kanske tror att han bara är ute efter sex. Han fattar inte alls hur jag kam tro de.

    Han verkar vara en genomsnäll kille, har jag hört från flera (bl.a. hans ex kompis). Han är ingen player utan kommer ur ett långt förhållande, 5 år som sambos. Det va 1 år sen dom flytta isär.

    Han skriver varje dag, näst intill alltid han som börjar. Alltid ett "god morgon", skrivande under dagen, sen ett god natt på kvällen. Han skrev till mig förra helgen på fyllan på natten. Sammanfattningen av de som skrevs då är väl att han tycker att jag är perfekt och att han vill dejta mig, han vill bara att jag ska sova där på hans arm och är inte ute efter sex.

    Ja, va säger ni? Gör snuskbilder och tjat om att sova över honom till oseriös?


    Nä, han behöver inte vara oseriös, men helt uppenbart tänd och vill säkert ha sex, men det innebär ju inte att han kan vilja annat också.

    Vad vill du?
  • Anonym (m)

    han kanske är lite mycket "på" för din smak men han kanske bara är en väldigt öppen person?

    jag tänker som föregående talare att visst kan du väl sova över om du vill men vill du inte ha sex så gör det väldigt tydligt innan.

    Fast tjat om bilder tycker jag låter rätt omoget faktiskt 

  • Anonym (P)

    Åh va glad jag blir av era svar, för han verkar vara en sån bra kille och jag gillar han :)

    Jag skulle gärna sova över, skulle gärna ha sex med honom med. Men anledningen till att jag vill vänta är att jag har haft sex för tidigt innan och de bara slutar som nån slags "kk"-relation. Och så har jag träffat flera killar nu på rad som bara är ute efter sex, orkar inte med att de blir så igen :/

    Ska dit ikväll så får se om jag sover över, ska helt klart göra de klart om sexdelen innan de bestäms. Men har varit väldigt tydlig innan så tror han fattar redan. Han va jättegullig när jag va där sist, en del tafsande och nån puss på axeln men absolut inge påträngande och "förspelsaktigt". Dagen efter smsa jag att jag va glad och uppskatta att han inte på så på, att de va mysigt :) hoppas verkligen att han är så bra kille som jag tror! Vill inte ha mer idioter

Svar på tråden Va är han ute efter?