• Maria Larsson

    sex i flera timmar

    Finns det någon som jag som tycker om aty knulla över 1 tim?

  • Svar på tråden sex i flera timmar
  • livserfaren

    Räcker med tjugo Minuter för att göra min tjej salig o hon gör mig salig på samma tid.Behöver inte ens knulla mina fingrar o hennes mun eller fingrar räcker alledes utmärkt.

  • Anders 386

    Inget för mig. Jag skulle tröttna, så jäkla kul är det inte. Själva samlaget är ganska kort hos oss. Typ 5-6 minuter skulle jag tippa på. (Men svårt att veta, jag har aldrig tagit tiden.) Förspelet, när jag tillfredsställer min fru, tar betydligt längre tid än själva samlaget. Jag tycker nog egentligen att det som händer innan samlaget är det roligaste, knullandet blir mera som en avslutning. Men det kanske beror på att min fru inte kommer av samlaget utan av mina aktiviteter innan??

  • Anonym (m)

    nej jag blir trött. ca 30-40 min räcker definitivt. Ligger hellre och bara och kramas och pratar en stund efter än att fortsätta ha sex ännu längre

  • Anonym (Fred Astair)

    Vad är det för vits med att hålla på så länge?

    Du har blivit alldeles för påverkad av porrfilmer där de håller på och juckar i all evighet till ingen nytta. Det är film min vän, ingen håller på så i verkligheten. 

    In, ut, klart slut, har alltid varit min melodi!

  • Anders 386
    Anonym (Fred Astair) skrev 2015-10-06 16:36:45 följande:

    Vad är det för vits med att hålla på så länge?

    Du har blivit alldeles för påverkad av porrfilmer där de håller på och juckar i all evighet till ingen nytta. Det är film min vän, ingen håller på så i verkligheten. 

    In, ut, klart slut, har alltid varit min melodi!


    Men det är väl ok om man njuter av det? Gäller förstås att hitta en partner som också gör det.... 
    Jag läste nånstans att ett genomsnittligt samlag varar i drygt 7 minuter. (Amerikansk undersökning.)
  • Anonym (Fnuttan)

    Nej, mycket hellre flera gånger än evighetssex.

  • 100kgpappa
    Anonym (Fred Astair) skrev 2015-10-06 16:36:45 följande:

    Vad är det för vits med att hålla på så länge?

    Du har blivit alldeles för påverkad av porrfilmer där de håller på och juckar i all evighet till ingen nytta. Det är film min vän, ingen håller på så i verkligheten. 

    In, ut, klart slut, har alltid varit min melodi!


    En porrfilmsscen är sällan längre än 20 minuter, inklusive oralsex, så var du fått det ifrån att det knullas i flera timmar vet jag inte.

    Vi kan ibland ha sex i nån timme, om man räknar in hela sexakten, men när vi har gruppsex, få kan det bli 2-3 h, med lite paus.
  • Anonym (Fred Astair)

    Jag försökte mig på ironi, men ska undvika det i fortsättningen.

    Vem fan håller på att klocka samlagen? Framför allt vem klockar samlagen i en p-våffla?

    Alltför utdragna samlag brukar hursomhelst resultera i någon form av osköna skavsår på antingen mig eller Ginger. Fler danser på rad med svalkande besök i baren mellan varven är roligare än en lång.

  • Anonym (Får inte nog..)

    När jag är tillsammans med min KK kan vi utan vidare hålla på i ett par timmar, vi njuter så otroligt av det båda två! På hemmabanan blir det snabbisar, om ens det...

  • 100kgpappa
    Anonym (Fred Astair) skrev 2015-10-06 18:25:13 följande:

    Jag försökte mig på ironi, men ska undvika det i fortsättningen.

    Vem fan håller på att klocka samlagen? Framför allt vem klockar samlagen i en p-våffla?

    Alltför utdragna samlag brukar hursomhelst resultera i någon form av osköna skavsår på antingen mig eller Ginger. Fler danser på rad med svalkande besök i baren mellan varven är roligare än en lång.


    Haha. Ok, missade ironin där helt.

    När man kollar ett klipp på nätet så står det hur långt det är, därav att jag vet att de sällan är mer än 20 minuter.

    Och nej, jag klockar inte sexet, däremot kanske jag kollade på klockan när man gick o la sig, och när sexet är klart kastar man ett öga på klockradion mest för att veta vad klockan är, och då får man ju en uppfattning om tiden.
  • isolande

    Nej, sex som i samlag/ juckande i typ en timme blir skavsår... Eller andra otrevligheter typ svamp och vaginos. Däremot hångel, förspel, bytas av med oralsex och så funkar en timme absolut!

    Jag blir faktiskt avtänd av för mycket utdraget juckande. Känns som att killen inte är tillräckligt kåt och liksom "kämpar" för att komma. Osexigt....

  • Anonym (Gaby)

    Vi kan ha sex i en timme eller mer, men då menar jag inte penetration med kuk i fitta i 60 min :P utan att vi kanske börjar hångla i duschen, det leder till massage i sovrummet, oralsex, smek, penetration, mer oralsex, analsex osv... då går det gärna åtminstone en timme.

  • Maria Larsson

    Det är ju så skönt när fittan blir riktigt öm. För att inte tala om sprutet hans.

  • Sommarman42

    För att inte tala om hur ljuvligt det är att känna ömheten inkokande efter en ordentlig holmgång


    Maria Larsson skrev 2015-10-06 21:01:16 följande:

    Det är ju så skönt när fittan blir riktigt öm. För att inte tala om sprutet hans.


Svar på tråden sex i flera timmar