• Anonym (1.)

    Vad menar han?

    Behöver lite råd att tolka allt detta.

    Mitt ex gjorde slut med mig för ca 2 veckor sedan, ville aldrig ha kontakt med mig igen, aldrig ses igen och såna saker.

    Förra veckan skrev han till mig och ringde mig att han ville vi skulle va vänner, umgås och att han inte ville ha någon annan. I torsdags skrev jag att det är nog bäst vi avslutar kontakten och då ringde han mig och sa att vi kan väl va vänner, träffas ibland osv iaf.

    I fredags träffades vi då han skulle lämna lite av mina saker, han gav mig sin tröja som jag alltid sov hos honom, han kramades när vi såg och sa hejdå, han hade med nallar han fått utav mig som jag sa att han får behålla om han ville, det ville han för de var från mig sa han. Sen snacka vi lite allmänt, han har fått en lägenhet och även jag, så han sa att när han kommer tillbaka från jobb om 2 veckor vill han gärna ses, och jag förklara tydligt att jag skulle vilja va vän, men just för att se vad som händer med oss, då svara han att han skulle vilja bli tillsammans igen om det blev som I början. Ja, jättebra.

    På kvällen ser jag att hans jobbkollega (tjej) lagt upp en bild på utsikten från hans balkong, blir faktiskt sur och ringer upp halv elva på kvällen och frågar vad fan detta är helt plötsligt. Han svarar att han är iväg på jobb, svär på sin mamma att hon inte alls varit där (trots bevis) sen blir han tillslut arg på mig för jag "spionerar" när vi inte är tillsammans. Kan tillägga att en tjejkompis såg bilden inte jag, haha. Dom två började även följa varandra på instagram i torsdags, men han sa att de absolut inte har något med varandra, o såna saker.

    Iallafall, nu är han bortrest på jobb och vi har ingen kontakt alls, igår råkade jag skriva ett sms till honom som skulle till en vän, passade även på att fråga om vi kan ses när han är tillbaka. (Dels för jag vill se vad han menar, vill osv) då fick jag till svar: "isåfall nästa vecka, hörs sen, jobbar nu :)"

    Hur tolkar jag det? Vad vill han? Vad tror ni?

  • Svar på tråden Vad menar han?
  • Anonym (m)

    klassiskt velande. Det ÄR svårt att bryta upp, det är svårt ändra invanda hjulspår. och jag blir så trött på tjejer (för det är nästan alltid tjejer) som säger "vad vill han?"

    vad vill DU? är fråga du ska ställa dig och inget annat! 

    och jo, jag är tjej jag också.

  • Anonym (1.)
    Anonym (m) skrev 2015-10-06 16:33:37 följande:

    klassiskt velande. Det ÄR svårt att bryta upp, det är svårt ändra invanda hjulspår. och jag blir så trött på tjejer (för det är nästan alltid tjejer) som säger "vad vill han?"

    vad vill DU? är fråga du ska ställa dig och inget annat! 

    och jo, jag är tjej jag också.


    Jag vet vad jag vill. Hade jag inte vetat vad jag ville hade jag inte lagt ner tid på att skriva detta inlägget :)

    Vill mest ha råd/tips från andra som varit i liknande situation.
  • Johan70
    Anonym (1.) skrev 2015-10-06 16:47:21 följande:
    Jag vet vad jag vill. Hade jag inte vetat vad jag ville hade jag inte lagt ner tid på att skriva detta inlägget :)

    Vill mest ha råd/tips från andra som varit i liknande situation.
    Bra att du vet vad du vill. Se då till att agera i enlighet med det.

    Säg till honom att du vill veta hur han skall ha det. Han måste bestämma sig, han kan inte hålla på och vela fram och tillbaka för det är inte bra för någon av er.
Svar på tråden Vad menar han?