• Anonym (A.A)

    Tittar era män på porr?

    Gör era det? Min gör det har jag upptäckt. Är det fel på mig?

  • Svar på tråden Tittar era män på porr?
  • Berguven

    Jag tror det. Det är ingenting jag har koll på faktiskt då jag inte bryr mig vare sig han gör det eller inte, varför skulle jag lägga mig i det för? 

    Så länge det inte påverkar vårt sexliv så ser jag inte problemet i det; och det gör det inte. 

  • Frontline

    Japp det händer att jag gör och frugan bryr sig inte om det, ibland kan vi se tillsammans med..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Jill 79

    Konstigt nog inte. I så fall de få gånger om året jag är bortrest. Inget jag skulle bli sur över om han gjorde även om jag kan tycka det är lite osmakligt.

  • Anonym (Helt normalt)
    Anonym (A.A) skrev 2015-10-06 18:02:11 följande:

    Är det fel på mig?


    God no! Inte av den anledningen i vart fall. Det är rätt så vanligt bland både kvinnor och män som är i förhållande eller är singlar.
  • MammAmma

    Är singel numera, men på den tiden då jag hade en karl tittade han på porr. Fast jag gjorde det nog mer än honom.

  • Anonym (Nina)

    Ja min man tittar och blir kåt av porr. Har inga problem med det, tittar själv.

  • Melinoe

    Varför skulle det vara fel på dig?

    Min man kollar på porr, det gör jag också. Det betyder inte att vi inte tänder på varnadra eller inte har ett aktivit sexliv men ibland är det trevligt att vara själv och komma en snabbis, tänder man på porr så är det att trevligt kompliment

  • Anonym (Talande man)

    Kollar mycket porr önskar frugan också gillade men det gör hon inte. Jag fortsätter kolla det har jag alltid gjort.

  • Anonym (A.A)

    Tack för inläggen. Jag har aldrig brytt mig förr men sedan jag råkade komma på han en natt kände jag mig döledsen. Ingen aning om varför och borde räknat ut han gjorde det.

    Kom alltså på han i soffan runkandes....vilket ju är helt naturligt....ändå reagerar jag konstigt. Vi har ett bra sexliv...lite mindre än vanligt just nu pga småbarn....

Svar på tråden Tittar era män på porr?