• LängtanEfterBarn

    Bli gravid i okt

    Tänkte kolla om det är fler som tänker försöka bli gravida i slutet av oktober.
    Har för tillfälligt min mens nu. Första mensen efter missfall.

    Fick idag hem mina ägglossningstester så jag är redo direkt när mensen är borta :)

  • Svar på tråden Bli gravid i okt
  • BlankGrönPlast

    Lycka till! Själv siktar jag på november :)

  • Född78

    Jag har också min mens nu. Så vi kommer väl köra samtidigt då gissar jag???????? :) Då håller vi tummarna för oss

  • LängtanEfterBarn
    Född78 skrev 2015-10-06 20:19:49 följande:

    Jag har också min mens nu. Så vi kommer väl köra samtidigt då gissar jag???????? :) Då håller vi tummarna för oss


    Det verkar så :D
    Kan va kul att att ha någon att följa det med :)
    Är du pre i början av din mens?
  • Född78

    Ja men absolut. Min mens kom i måndags då 6 dagar försent.. Så den är la slut på torsdag gissar jag????.. Ska nog köra varannan dag fram till dag 25 7 dagar efter mens.. + pricka in äl med test. Så detta ska fan gå denna gången. ????????

    Hur ser det ut för dig?????

  • LängtanEfterBarn
    Född78 skrev 2015-10-07 15:14:52 följande:

    Det skall vara smileisar inte frågetecken.. Varför det blev frågetecken vetefan :)


    Jag fick också min mens i måndags, brukar ha min mens ca 4-5 dagar. Så borde va slut på fredag ungefär :)

    Jag fick hem mina ägglossningstester igår, så är redo för mensen att försvinna.
    Hoppas innerligt att det funkar denna gången :D
  • Född78

    Hoppas hopas hoppas.. Vi ska fixa detta du och jag. Och våra män då såklart.. Hahaha.

    Ska bli kul att se hur det går för oss :D

  • LängtanEfterBarn
    Född78 skrev 2015-10-07 19:31:44 följande:

    Hoppas hopas hoppas.. Vi ska fixa detta du och jag. Och våra män då såklart.. Hahaha.

    Ska bli kul att se hur det går för oss :D


    Vi håller alla tummar och tår. Det är vår tur denna gången :D

    Är det ditt första?:)
  • Hallonen
    LängtanEfterBarn skrev 2015-10-07 19:35:00 följande:
    Vi håller alla tummar och tår. Det är vår tur denna gången :D

    Är det ditt första?:)
    Hallå tjejer! Jag hakar på om det är ok! Mens fre förra veckan till i måndags. Dags för nya tag. Hoppas det tar sig den här månaden.. Förlorade en nära anhörig i veckan så livet känns lite allmänt tungt för tillfället.. Har bim 30-31/10. Är det ert/era första försök?
  • LängtanEfterBarn
    Hallonen skrev 2015-10-07 20:05:24 följande:
    Hallå tjejer! Jag hakar på om det är ok! Mens fre förra veckan till i måndags. Dags för nya tag. Hoppas det tar sig den här månaden.. Förlorade en nära anhörig i veckan så livet känns lite allmänt tungt för tillfället.. Har bim 30-31/10. Är det ert/era första försök?
    Det är ok :)
    Då är du lite före oss ;)

    Jag hade missfall för 5 veckor sen. Så detta är första försöket efter de. Och vill inget annat än att det ska bli ett + i slutet av månaden.
    Är det ditt första?:)
Svar på tråden Bli gravid i okt