• ninasord

    Kan moderatorn skicka mig kopia av samtliga inlägg från en borttagen tråd?

    Jag har inga frågor kring varför tråden plockades bort, däremot är jag intresserad av att få kopior på samtliga av mina inlägg i den numera borttagna tråden.

    Ni kan väl bara inboxa med kopiorna som ni inboxar med anmälda inlägg, alternativt posta dom i denna tråd.


    www.familjeliv.se/forum/thread/75841666-ar-det-sa-farligt-att-bli-valdtagen-egentligen


    Tack på förhand
    {#emotions_dlg.flower}


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-07 19:32
    Min poäng var att man inte skulle blanda ihop civilt våld och våldtäkt med våldtäktsoffer i exv krig vilket snarare kan ses som en metod, en del av en processen där syftet är att bryta ner någon mentalt, se tortyr.

    Sexuell våld, där bland systematisk sexuellt våld är därför endast ett sätt att föra mental skada på offret och ska således inte tas personligt. Varför jag skriver så är för att du i krig måste förstå att det inte är personligt, utan ett i system satt verktyg för att vålla störts möjliga skada. Så, talar vi i termer av krig, nej då är våldtäkt inte det värsta som kan hända offret, det är endast en början till en lång process där denne blir torterat alternativt hjärntvättat.

    Försvarsmekanismerna fungerar i längden inte likadant som hos utsatta civila. Man lär sig att inte brytas ner, man lär sig att ta smärta, förnedring etc. Detta i syfte för att överleva eller för att bli soldat, om inte gerillakrigare om det är en del av en mer extrem utbildning.

    Mannen som förde våld på mig är själv en fd. krigsfånge med flera års tortyr bakom sig vilket gjort honom rent av farlig, eftersom han är en fd. krigare. Hans politisk intressen har fört konsekvenser med sig vilket jag inte förstod vidden av förrns långt senare. Han är terroristklassad i vissa länder, känd av underrättelsen samt myndigheterna. Han har som jag skrev dock inte stridit för iSIS. Men det är en historia för sig...

    Syftet med att skriva detta var för att varna kvinnor att inleda något förhållande med män som flyr från ISIS härjade områden under några som helst omständigheter samt att välvilliga inte ska vara för öppenhjärtiga och givmilda om dom inte känner till verkligheten som flämtar i nacken på dessa män som kvinnor. Var vaksamma samt förneka inte den svenska underrättelsen.

    Det är inte för min skull jag skriver.
    Ursäkta att en så djupt störd individ som jag (så som det har påståtts) vill att andra inte ska behöva gå igenom vad jag har. Denna man var vare sig början eller slutet på vad som hände, mer än så kan ja inte skriva.

    Håll ögonen öppna och ta hand om er!

    .

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-07 19:50
    Men för all del, om ni föredrar att falla offer så bortse från vad jag har skrivit och delat med mig av i detta inlägg. Andras överlevnad ligger inte på min prioritetslista eftersom jag inte har betalt för ett skit, se det mer som en vänlig gest då det finns en del från högre orter som bett mig om att skriva detta. Därmed är min omtanke om andras eventuella risk för utsatthet som död ett minne blott. Jag kommer bland andra att läsa om detta på nyheterna och jag kan med gott samvete instämma att jag har gjort vad jag har kunnat för att undvika se sådana rubriker på förstasidorna.

    När ni väl blir utsatta. Lycka till.
    Bit ihop, det ger sig sa fan!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-07 20:10
    Jag uppskattar dock att intresset för det skriva intresserar er mer än mitt huvudbonad.
    ETT steg närmare rätt riktning!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-08 00:10
    I denna TS beskriver jag sanning precis som i den andra tråden för som som är nyfikna på hur jag ser ut. Även fast ni vill skriv OT så gör det ingenting mindre verkligt. Sori.
  • Svar på tråden Kan moderatorn skicka mig kopia av samtliga inlägg från en borttagen tråd?
  • ninasord
    HenryIronstead skrev 2015-10-07 14:07:38 följande:

    Du är ju för söt.


    Söt?

    Moderator!!!!!!!
    Hallå.
  • ninasord
    LillaJag06 skrev 2015-10-07 18:41:25 följande:

    Jag önskar så att Kvinna34 kommer tillbaka. Känner du henne?


    Inte en susning vem det är.
    Ditt inlägg är lite OT.
  • gahadas

    Tråden och alla dess inlägg är ju förmodligen borta från live-databasen. Så varför skulle dom återställa en backup bara för att du vill det?
    Ska dom skicka faktura på arbetstiden till dig då eller?

  • ninasord
    gahadas skrev 2015-10-07 18:48:55 följande:

    Tråden och alla dess inlägg är ju förmodligen borta från live-databasen. Så varför skulle dom återställa en backup bara för att du vill det?
    Ska dom skicka faktura på arbetstiden till dig då eller?


    Dom får snarare skicka lön till mig som tar hand om andra djupt traumatiserade utan vare sig förmåga eller vilja till bot och bättring.
  • Dixie

    Nina - är du redan tillbaka!? Det var ju bara en dag sedan du sa farväl till FL för alltid Välkommen tillbaka! 

  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-07 19:02:02 följande:

    Nina - är du redan tillbaka!? Det var ju bara en dag sedan du sa farväl till FL för alltid Välkommen tillbaka! 


    Jag skrev att jag läser (och kommenterar) om kvällarna, skriver inlägg i syfte att debattera på helgerna. Denna tråd är riktad till modsen.

    Så vad vill du nu då Dixie?
  • gahadas
    ninasord skrev 2015-10-07 18:56:44 följande:
    Dom får snarare skicka lön till mig som tar hand om andra djupt traumatiserade utan vare sig förmåga eller vilja till bot och bättring.
    Är du ett troll eller bara retarderad?
  • ninasord
    gahadas skrev 2015-10-07 19:06:59 följande:
    Är du ett troll eller bara retarderad?
    Hur kan du göra den bedömningen utifrån enstaka inlägg som inte verkar logiskt för dig? Vem har sagt att jag ska visa bästa sidan utåt hela jävla tiden. Ta ditt snack och sov på det ett tag.
  • Dixie
    ninasord skrev 2015-10-07 19:06:51 följande:
    Jag skrev att jag läser (och kommenterar) om kvällarna, skriver inlägg i syfte att debattera på helgerna. Denna tråd är riktad till modsen.

    Så vad vill du nu då Dixie?
    jag vill absolut inget - men är att påpeka hur löjligt ditt inlägg från i söndags var - där du dramatiskt deklarerade att du skulle lämnar FL och din dator för alltid - och onsdag 13.53 sitter du här igen och skriver inlägg..... så varför det dramatiska inlägget från i söndags, om att du lämnade FL för att ta hand om din hälsa - det var väl bara påhitt för att få uppmärksamhet då, antar jag? 

    Onsdag em räknas ju varken som kväll eller helg!
  • Themis

    Visst, håll andan bara så händer det!

    Du får nybakade kanelbullar i brevlådan också ihop med filbackupen.

    Det mer troliga svaret: Ryker en tråd så är den förlorad för användarna och är man så mån om sitt textinnehåll så får man kopiera allt man skriver och spara det själv.


    Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-07 19:15:29 följande:
    jag vill absolut inget - men är att påpeka hur löjligt ditt inlägg från i söndags var - där du dramatiskt deklarerade att du skulle lämnar FL och din dator för alltid - och onsdag 13.53 sitter du här igen och skriver inlägg..... så varför det dramatiska inlägget från i söndags, om att du lämnade FL för att ta hand om din hälsa - det var väl bara påhitt för att få uppmärksamhet då, antar jag? 

    Onsdag em räknas ju varken som kväll eller helg!

    Du har ingen humor va?

  • ninasord
    Themis skrev 2015-10-07 19:19:52 följande:

    Visst, håll andan bara så händer det!

    Du får nybakade kanelbullar i brevlådan också ihop med filbackupen.

    Det mer troliga svaret: Ryker en tråd så är den förlorad för användarna och är man så mån om sitt textinnehåll så får man kopiera allt man skriver och spara det själv.


    Yes
  • Dixie
    ninasord skrev 2015-10-07 19:33:08 följande:

    Du har ingen humor va?


    uppenbarligen inte din typ av humor........
  • ninasord
    Dixie skrev 2015-10-07 19:43:48 följande:
    uppenbarligen inte din typ av humor........
    Helt klart inte.
    Är du klar med ditt dravel nu eller ska jag avsluta det roliga?
  • green34
    Dixie skrev 2015-10-07 19:15:29 följande:

    jag vill absolut inget - men är att påpeka hur löjligt ditt inlägg från i söndags var - där du dramatiskt deklarerade att du skulle lämnar FL och din dator för alltid - och onsdag 13.53 sitter du här igen och skriver inlägg..... så varför det dramatiska inlägget från i söndags, om att du lämnade FL för att ta hand om din hälsa - det var väl bara påhitt för att få uppmärksamhet då, antar jag? 

    Onsdag em räknas ju varken som kväll eller helg!


  • ninasord
    green34 skrev 2015-10-07 19:46:19 följande:
    Tumma hit tumma dit.
    Ni är inte riktigt i fas med verkligheten.
Svar på tråden Kan moderatorn skicka mig kopia av samtliga inlägg från en borttagen tråd?