• Flowse

    Ingen mens efter avslutad minipiller (svara så fort som möjligt, snälla)

    Hej, jag har slutat med minipiller för ca 2 månader sedan och ännu inte fått någon menstruation. Har bara haft en liten blödning men den varade inte längre än 1 dag, sedan har jag inte blödit mer. Är detta normalt eller kan jag vara gravid? Snälla svara så fort som möjligt.

  • Svar på tråden Ingen mens efter avslutad minipiller (svara så fort som möjligt, snälla)
  • tjejenA

    Hej. Jag var utan mens i 3 månader...sen efter det har den hoppat hur som helst.tog ca 6 mån innan den var mer normal, men visst kan du va gravid. Ingenting är omöjligt.

  • Anonym (M)

    Jag hade det likadant - var gravid! :)

    Ett tips är alltså att testa dig ;)

  • Flowse

    Då testar jag mig imorgon på morgonen för morgonurinet är väl bäst eller kan jag testa ikväll? :) Tack för snabba svar.

  • Anonym (Jag)

    Du kan nog testa redan ikväll, testen är ganska säkra nuförtiden så de spelar inte så stor roll ")

  • Anonym (Muppen)

    Efter jag slutade med prev tog det tre månader lite drygt innan jag fick min första ägglossning! Sjukt frustrerande men av en händelse tog jag ett sporadiskt ägglossningstest och fick då dunderpositivt resultat - två veckor senare plussade jag.

    Har du tur så har ni kanske prickat in det precis! :)

  • Flowse

    Har beställt ägglossnings test nu så vi får se. :D 10st äger jag snart. Hur ofta ska man testa? :)

  • Flowse

    Hade en vit krämig fläck i trosorna. Undra om det är äl pågång? :)

Svar på tråden Ingen mens efter avslutad minipiller (svara så fort som möjligt, snälla)