• 11101

    Förhållande där kvinnan är större än mannen

    Jag undrar vilka som har förhållande där kvinnan är fysiskt längre och tyngre än mannen?

  • Svar på tråden Förhållande där kvinnan är större än mannen
  • Anonym (Tyngre)

    Jag och min sambo har det så! Han är lite längre än jag dock, men jag väger en del mer, brukar väga mellan 10-20 kg mer än honom ungefär, då han pendlar några kilon upp och ner och jag likaså.

    Inga problem alls och jag bryr mig inte det minsta!

  • Anonym (tjej)

    Jag har nog varit lite större än mina killar.

    Jag drars inte till kroppen utan människan...

    Vältränad eller inte, jag känner inget pirr oavsett pga sånt.

  • Anonym (!)

    Vad är det du undrar över? Väger nog 30 kg mer än min man. Han är dock 20 cm längre.

  • Anonym (jodå)

    Jag har erfarenhet av att vara både längre och tyngre. Samtidigt.  Det funkar om båda är bekväma med det. Vad omgivningen tycker är deras problem.

  • 11101

    Jag tycker om att min kvinna är större än mig. Undrade för att jag märker som kort kille att ganska många tjejer är större än mig.

  • Anonym (jodå)
    11101 skrev 2015-10-09 11:44:01 följande:

    Jag tycker om att min kvinna är större än mig. Undrade för att jag märker som kort kille att ganska många tjejer är större än mig.


    Jag som kvinna är ok med att det råkar bli så. Inte om han söker en större kvinna för att  vara undergiven, känna sig dominerad eller liknande.

    Vad är ditt motiv?

    Jag har mött män som har det som fetisch och det har motsatt effekt på mig. Dvs. avtändande.
  • 11101

    Har ingen fetisch av det. Det är som det är. Men det är roligt tycker jag att hela mytbilden av den stora mannen får sig en knäck. Klart att kvinnan kan få va större än mannen det är ju ett jämnlikt samhälle vi lever i

  • Deffad

    Min tjej är några cm längre än mig men jag väger ca 20kg mer än henne (tyvärr är inte allt muskler Rynkar på näsan )

  • Anonym (fridolf)

    Jag är 180 cm lång. Min fru är 185 cm och mycket vacker. Vi väger ungefär lika mycket. Jag har rakat huvud medan hon har jättemycket hår. När hon har klackar på sina skor ser skillnaden i längd stor ut. Ingen big deal, men jag hade önskat jag vore lite längre. Att hon är lång och välbyggd är bara attraktivt. Hon är stark också. Jag är ganska grov och muskulös men får ta i ordentligt när vi brottas på skoj. Hon fällde en man med ett knä i skrevet och en vänster på hakan. Han antastade henne på krogen för ett tag sen. Hans kompisar fick bära ut honom. Vi har båda chefsjobb och tjänar bra, jag lite mer. I sängen är hon lite UG och jag lite dom. Jag älskar henne!

Svar på tråden Förhållande där kvinnan är större än mannen