• Danny

    Om någon inte svara på sms är hon inte intresserat då ?

    Om någon tjej inte svara på ett sms ? 

    betyder det att hon inte är intresserat eller kan det va något annat som inte stämmer ? det finns många förklaringar eller 
  • Svar på tråden Om någon inte svara på sms är hon inte intresserat då ?
  • Dixie

    ja, det är en möjlig förklaring - beror ju lite på vad du skrev i sms:et - krävdes det ett svar, eller du bara skrev en hälsning? 

  • Långbenopluto

    Men snälla, Danny! Hur många trådar ska du skriva om samma sak??

    Denna tjej är uppenbarligen INTE intresserad av dig.

    Gå vidare i livet, sluta skicka sms! Hitta en ny tjej!

  • Danny

    Hur kan du veta det /// Man ska inte ge upp så lätt liksom. 
    Tänk om du hittade något som du gillar, ska du bara lägg ner allt och gå vidare liksom. 

    Vi snackade lite i föra veckan och det gick hur bra som helt, det finns många anledningar till detta ju. Är du en sådan person som bara ger upp så lätt. 

  • Långbenopluto
    Danny skrev 2015-10-09 17:25:19 följande:

    Hur kan du veta det /// Man ska inte ge upp så lätt liksom. 
    Tänk om du hittade något som du gillar, ska du bara lägg ner allt och gå vidare liksom. 

    Vi snackade lite i föra veckan och det gick hur bra som helt, det finns många anledningar till detta ju. Är du en sådan person som bara ger upp så lätt. 


    Absolut inte.

    Men du ger ett stalkerintryck och jag tror den tjejen springer åt andra hållet..... och det hade även jag gjort.

    Denna bedömning gör jag efter alla trådar du har skrivit om denna stackars tjej.
  • Danny

    Jag gillar inte dig, så du behöver inte höra av dig. Du har inget vettigt att säga som kan hjälpa mig. Det är en annan sak om jag inte visste vem tjejen är, men du är det så att jag känner henne och vi har snackade innan. Och hon ler på jobbet under min dit och vi har snackat. Och jagar inte någon du har fått fel information kanske .

  • joseffin
    Tines skrev 2015-10-09 17:16:15 följande:

    Men snälla, Danny! Hur många trådar ska du skriva om samma sak??

    Denna tjej är uppenbarligen INTE intresserad av dig.

    Gå vidare i livet, sluta skicka sms! Hitta en ny tjej!


  • Långbenopluto
    Danny skrev 2015-10-09 18:57:24 följande:

    Jag gillar inte dig, så du behöver inte höra av dig. Du har inget vettigt att säga som kan hjälpa mig. Det är en annan sak om jag inte visste vem tjejen är, men du är det så att jag känner henne och vi har snackade innan. Och hon ler på jobbet under min dit och vi har snackat. Och jagar inte någon du har fått fel information kanske .


    Jag svarar på dina frågor och nu säger jag något som inte du vill lyssna på... och då vill du helt plötsligt ha mina svar alls.

    FL kallas ett diskussionsforum, då kan man inte få en massa svar som man gillar jämnt.

    Men som sagt, tjejen vill inte ha dig som pojkvän. Kanske som kompis....
  • Danny

    Det får vi ta redan på när jag får svar av henne på något sätt. 
    Jag har inte messat henne hur jag känner och frågade henne om vi kan ta en fika eller hitta på något. Hon kanske känner säg osäker, hon ska flytta och har gjorde slut med sin kille för några månader sen. Det är inte lätt för henne heller, jag tar det som det kommer vi får se vad som händer. Men just igår när jag messade och man inte fick något svar kändes det jobbigt. Man vinner inget av att ha bråttom låt mig njuta av helgen så tar vi detta någon dag, jag är en kille som har gott hjärta och är envis, jag ska inte ge upp tills man får något svara. Siste vi snackade hade vi trevligt i alla falla. Om du har något tips på vad jag ska skriva till henne så skriv det så får jag se. 

  • joseffin

    Jag får en känsla av att du är lite off när det gäller den sociala biten... Och att du även sitter inne med lite problem hos dig själv. Jag får också en stark känsla av att du skrivit väldigt många sms till henne, och detta har fått henne backa. Fast du själv verkar inte riktigt förstå att det du gör är olämpligt.

  • joseffin

    Om hon inte vill prata med dig så får du acceptera det.

Svar på tråden Om någon inte svara på sms är hon inte intresserat då ?