• Anonym (orolig)

    Det här HAR jag bevittnat

    Idag efter mitt fredagspass på gymmet när jag satt mig i bilen på parkeringen såg jag nåt vidrigt. En man i 40 års åldern drog en flicka i 17-års åldern i håret och skrek till henne på något östat/balt språk. Till slut blev han våldsam mot henne och slog henne i ansiktet och skrek åt hon, då störtgrät hon. Sen kom det en bil och hämtade upp dem. Mannen tog tag i flickan, kastade hon på rygg in i baksätet och la sig på henne såg jag. Flickan skrek och sen fick jag inte veta mer för bilen åkte iväg. Alltså hur fan skulle jag ha agerat? Har ångest och känner mig så satans skamfull. Det här är en händelse jag fick se idag..

  • Svar på tråden Det här HAR jag bevittnat
  • Anonym (orolig)
    Liten ekorre skrev 2015-10-09 22:36:10 följande:

    Ring polisen! Tog du reg.nr på bilen?


    Hände två timmar sen, jag var långt ifrån men skulle givetvis ha tänkt på att följa efter bilen och ta det!
  • Anonym (Oj)
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-09 22:39:31 följande:

    Hände två timmar sen, jag var långt ifrån men skulle givetvis ha tänkt på att följa efter bilen och ta det!


    Klandra inte dig själv, vem som helst hade blivit paff i sådan läge. Minns du färgen på bilen? Är du bra på att rita så att du kan teckna det du minns? Annars? Hårfärg, ögonfärg, längd, kroppspråk
Svar på tråden Det här HAR jag bevittnat