• lisa889

    varning för bilder.. gravid ?

    Hej.. brukar alltid få en riktigt hemsk mensvärk när min mens sätter i gång, men denna månaden har jag knappt känt av det ,  I torsdags skulle jag få min mens , den börjar alltid med klarrött blod och i större mängder . 
    i onsdags fick jag som bruna kletiga flytningar ( ursäkta för detalj) inte specielt mycket lite lite rosa bland det bruna men ingen mens  , och behövde bara använda bida i någon timme..  mensen har fortfarande inte kommit och har inga tecken på att den ska komma.. Den är aldrig sen utan alltid flera dagar för tidig.. Tog ett test igår som visade negativ.
    Idag efter orgasm, kom det väldigt väldigt ljust rosa på pappret. men inget mer har kommit. jag fattar ingenting.. 
    ber så hemskt mycket om ursäkt för Bilden jag lägger ut . men jag behöver verkligen hjälp ifall någon varit med om liknande. 

  • Svar på tråden varning för bilder.. gravid ?
  • lisa889

    men mens är väl inte brunt som levrat blod utan rött.
    jag har alltid väldigt klar röd färg på min mens och brukar inte vara någon timme.

  • Anonym (E)
    lisa889 skrev 2015-10-10 12:12:27 följande:

    men mens är väl inte brunt som levrat blod utan rött.

    jag har alltid väldigt klar röd färg på min mens och brukar inte vara någon timme.


    Fortfarande mens.
  • Naylaa

    Om testet visat negativt så är du ju inte gravid, vänta några dagar och ta ett till om mensen inte har kommit.

  • Anonym (E)
    lisa889 skrev 2015-10-10 12:21:20 följande:

    Så du menar att en brun flytnig räknas som mens? 


    Brun flytning följt av rött. Det du visat på bilden är mens. Och ditt test visar negativt. Alltså mens.
  • Anonym (..)

    Sådär har jag också haft. Testade dock positivt när jag hade "blödningen".
    Det var ett tidigt missfall som jag hade.

  • lisa889

    Vadå följt av rött ? Skrev att jag fick en brun flytning ned lite lite rosa. Ungefär den rosa som på bild . Så brunt följt av rött stämmer definitivt inte ..

  • Anonym (..)

    Annars så brukar mensen bete sig ungefär sådär när man inte haft någon ägglossning.

  • lisa889

    Har haft två missfall förut .

    Ägglossning hade jag då jag va hos gyn under tiden jag hde Ägglossning

  • Anonym (E)
    lisa889 skrev 2015-10-10 12:54:34 följande:

    Vadå följt av rött ? Skrev att jag fick en brun flytning ned lite lite rosa. Ungefär den rosa som på bild . Så brunt följt av rött stämmer definitivt inte ..


    Det där är mensblod, vare sig du vill att det ska vara det eller inte. "Väldigt väldigt ljust rosa" är långt ifrån det röda du visar på bild.

    Ledsen, men du har mens.
Svar på tråden varning för bilder.. gravid ?