• Anonym (mr)

    Män med fula flickvänner

    Jag vet en person som är tillsammans med en extremt ful och halvfet gingertjej. Hon är så ful att när jag tänker på henne vill jag ta livet av mig. Det är det absolut värsta jag beskådat. Dessa personer har alltså sex med varandra.

    Hur kan det finnas kärlek i en sådan relation? 

  • Svar på tråden Män med fula flickvänner
  • Teddis
    Anonym (mr) skrev 2015-10-10 15:09:17 följande:

    Jag vet en person som är tillsammans med en extremt ful och halvfet gingertjej. Hon är så ful att när jag tänker på henne vill jag ta livet av mig. Det är det absolut värsta jag beskådat. Dessa personer har alltså sex med varandra.

    Hur kan det finnas kärlek i en sådan relation? 


    1. Han tänker inte som du/ser inte henne på ditt sätt

    2. Gingers är fina

    3. De har bra sex
  • BCH52

    Du känner väl till uttrycket "skönheten ligger i betraktarens öga".

    Vad är förresten en gingertej är? Har inte hört uttrycket tidigare.

  • Anonym (mr)
    Teddis skrev 2015-10-10 15:11:43 följande:
    1. Han tänker inte som du/ser inte henne på ditt sätt

    2. Gingers är fina

    3. De har bra sex
    1. Jag är nog väldigt visuell. Men jag har svårt att se hur någon kan finna attraktion i en sådan människa 

    2. Inte denna. Men jag har inget emot dom generellt. 

    3. Ja det är vad som förvånar mig mest. 
  • Visitkort

    Man ser personer på olika vis, kärleken är svår att förstå sig på ibland. Olika personer tänder på olika utseende rent sexuellt också.

  • Zarch

    Hm, spåkulan säger att trådstartaren "mr" egentligen är en svartsjuk liten "miss" vars kärleksintresse inte innefattar henne. Koka inte några kaniner nu gumman.

  • Anonym (mr)
    Visitkort skrev 2015-10-10 15:17:54 följande:

    Man ser personer på olika vis, kärleken är svår att förstå sig på ibland. Olika personer tänder på olika utseende rent sexuellt också.


    Jag köper att kvinnor kan tända på fula och äldre män pga deras känslobaserade attraktion. Men en normal man ska fan inte gå igång på ett sådant utseende. Jag blir ju avtänd av att se henne.
  • Anonym (mr)
    Zarch skrev 2015-10-10 15:20:37 följande:

    Hm, spåkulan säger att trådstartaren "mr" egentligen är en svartsjuk liten "miss" vars kärleksintresse inte innefattar henne. Koka inte några kaniner nu gumman.


    Jag är inte en kvinna. 
  • Brunhilde
    Anonym (mr) skrev 2015-10-10 15:23:03 följande:
    Jag köper att kvinnor kan tända på fula och äldre män pga deras känslobaserade attraktion. Men en normal man ska fan inte gå igång på ett sådant utseende. Jag blir ju avtänd av att se henne.
    Så kontentan är att alla äldre män (äldre än TS?) är fula och alla kvinnor som inte faller TS i smaken bör förbli singlar för all framtid?
  • Zarch
    Anonym (mr) skrev 2015-10-10 15:24:00 följande:

    Jag är inte en kvinna. 


    Nej du säger det, försökte bara finna en logisk förklaring på denna pubertala provokation.

    Ut och vädra lite luft istället, du börjar bli genomskinligt blek.
Svar på tråden Män med fula flickvänner