• Anonym (Fantiserar)

    Fantiserar om att min kille knullar någon annan

    Min absolut största fantasi är att se min pojkvän knulla en annan tjej.

    Har många gånger fantiserat om att jag kommer på honom med att vara otrogen eller att han har sex med en tjej framför mig, det gör mig så upphetsad! Att se hur det brinner av kåthet i hans ögon i fantasin, herregud!

    Är det någon som delar denna fantasi? har det utvecklats till mer än fantasi och reagerade ni som ni trodde?

  • Svar på tråden Fantiserar om att min kille knullar någon annan
  • Anonym (Japp)

    Japp jag har samma fantasi. Dock tror jag att jag skulle vara för svartsjuk OM det väl hände men i fantasin är det extremt eggande.

  • Gulligasteparet

    Spännande, pirrigt och lite "förbjudet"...

    Tjejen här gillar att se killen knulla den andra tjejen , när vi har en trekant t.ex.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fantiserar) skrev 2015-10-13 11:13:41 följande:

    Min absolut största fantasi är att se min pojkvän knulla en annan tjej.

    Har många gånger fantiserat om att jag kommer på honom med att vara otrogen eller att han har sex med en tjej framför mig, det gör mig så upphetsad! Att se hur det brinner av kåthet i hans ögon i fantasin, herregud!

    Är det någon som delar denna fantasi? har det utvecklats till mer än fantasi och reagerade ni som ni trodde?


    Jag är ju kille men delar din fantasi på så sätt att jag fantiserar att min tjej ligger med andra killar. Är kul att höra att det finns tjejer som gillar tanken då det är ner ofta man läser det omvända. (Dvs kille som fantiserar om sin tjej med andra)

    Håller med att känslan av att se henne kåt och komma av en annan killes behandling är hett. :)
  • Anonym (avund)

    Delar också denna fantasi. Har kommit nu senaste dagarna av någon konstig anledning. Är den mest svartsjukaste tjejen man kan träffa och jag skulle förmodligen slå ihjäl min pojkvän om han ens la handen på en annan tjej. Men när jag fantiserar om att han ligger med en annan tjej framför mig så blir jag på ett sätt upphetsad. Skulle dock regera annorlunda om det verkligen hände! Men fantisera får man väl allt ;)

  • Anonym (parknull)

    Jag trodde aldrig att jag skulle komma i närheten av en sån situation, men vi började leta andra par att knulla med.

    Första gången jag såg en annan kuk i hennes mun reagerade jag inte alls som jag trodde.

    Nu håller vi på att planera dubbelmacka. Tungan ute

  • Anonym (Kille)
    Anonym (parknull) skrev 2015-10-14 04:01:41 följande:

    Jag trodde aldrig att jag skulle komma i närheten av en sån situation, men vi började leta andra par att knulla med.

    Första gången jag såg en annan kuk i hennes mun reagerade jag inte alls som jag trodde.

    Nu håller vi på att planera dubbelmacka. 


    Hur reagerade du? Hur hamnade ni i den situationen att en kuk hamnade i hennes mun om inte tanken funnits där tidigare? Frågar av nyfikenhet. :)
  • Anonym (fantasy)

    Man som också fantiserar om att min kvinna suger och blir påsatt av en stor hårig man med stor. Konstigt att jag tänder på det för det skulle ju vara hemskt att uppleva.

  • Ronga

    Cuckold alltså, eller "omvänd" cuckold. 


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • HerrZ

    Har har typ samma fantasi men att jag då är den andra killen som knullar damen i fråga och blir påkommen eller att han är åskådare.

  • Anonym (Amelia)

    Ronga skrev 2015-10-14 13:19:34 följande:[Cuckold alltså, eller "omvänd cuckold "

    [/quote]

    Behöver det absolut inte vara! Tanken på att se på helt utan förnedring är något helt annat. Jag tänder inte på tanken men min man gör det. Fast han är inte det minsta undergiven eller dragen åt att bli förnedrad . Det är mest det visuella han fantiserar om, att se mej knulla lite på håll. Och lite äganderätt tror jag, att liksom stolt låna ut sin kvinna. Det gör sej nog bäst i fantasin för oss.

  • Ronga
    Anonym (Amelia) skrev 2015-10-14 17:00:11 följande:

    Ronga skrev 2015-10-14 13:19:34 följande:[Cuckold alltså, eller "omvänd cuckold "

    [/quote]

    Behöver det absolut inte vara! Tanken på att se på helt utan förnedring är något helt annat. Jag tänder inte på tanken men min man gör det. Fast han är inte det minsta undergiven eller dragen åt att bli förnedrad . Det är mest det visuella han fantiserar om, att se mej knulla lite på håll. Och lite äganderätt tror jag, att liksom stolt låna ut sin kvinna. Det gör sej nog bäst i fantasin för oss.


    Nu är jag inte så himla insatt, men cuckold behöver väl inte bara röra sig om förnedring?
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (fantasy)

    Min största fantasi är att ett medelåders par ,korpulenta å långa har mig som leksak i sängen. Mannen skall var grovt utrustad och kvinnan ha stor rumpa och stora bröst. Mannen skall hålla mig i ett grepp så jag ej kommer loss samtidigt som kvinnan pressar sin stora rumpa mot mitt ansikte så jag chippar efter luft. Min kuk är nu styv och mannen tar sin tora hand om den , där den försvinner då jag har så liten och ynklig kuk. Kvinnan pressar sig nu över med skötet över mitt ansikte som helt försvinner i hennes kraftiga svarta buske.Efter att mannen runkat min kuk hårdfast vill kvinnan suga min ståndare. Hon tar med lätthet hela i sin kåta mun......

  • Anonym (Bongo)
    Anonym (fantasy) skrev 2015-10-14 19:30:14 följande:

    Min största fantasi är att ett medelåders par ,korpulenta å långa har mig som leksak i sängen. Mannen skall var grovt utrustad och kvinnan ha stor rumpa och stora bröst. Mannen skall hålla mig i ett grepp så jag ej kommer loss samtidigt som kvinnan pressar sin stora rumpa mot mitt ansikte så jag chippar efter luft. Min kuk är nu styv och mannen tar sin tora hand om den , där den försvinner då jag har så liten och ynklig kuk. Kvinnan pressar sig nu över med skötet över mitt ansikte som helt försvinner i hennes kraftiga svarta buske.Efter att mannen runkat min kuk hårdfast vill kvinnan suga min ståndare. Hon tar med lätthet hela i sin kåta mun......


    Det lät helt underbart. Är du som en son i huset?
  • Anonym (fantasy)
    Anonym (Bongo) skrev 2015-10-14 19:38:21 följande:
    Det lät helt underbart. Är du som en son i huset?
    Typ så ja
  • Anonym (Bock)

    Jag brukar tänka samma. Dock har jag aldrig och skulle heller aldrig berätta det för någon.

Svar på tråden Fantiserar om att min kille knullar någon annan