• sannaa90

    Ung mamma i Backa/Göteborg?

    Hej!

    Jag är mammaledig & 25 år med min son på 4,5 månad & har oftast fruktansvärt tråkiga/sega dagar. Dom går mest ut på att göra det vanliga med bebis hemma men även vänta in sambon från jobbet & städa..

    När jag blev gravid så var det många av mina vänner som tyckte det var så otroligt roligt och dom pratade så mycket om hur det var & hur det skulle bli efter bebis har kommit. Nu är han som sagt 4,5 månader och jag kan nog räkna på 1 hand hur många gånger jag har träffat någon av dessa "vänner". Känner mig riktigt sviken & arg över detta men nu går inte detta inlägget ut på det.

    Det jag är ute efter är helt enkelt någon annan mamma i Backa eller Göteborg som vill lära känna oss?

    Ha det bra! :)

  • Svar på tråden Ung mamma i Backa/Göteborg?
  • SandyC15

    Hej!

    Jag förstår dig till 100%, jag har tyvärr samma problem.. så himla tråkigt! Jag har en dotter på 3 1/2 månad, hon blir 4 månader i december.

    Jag bor dock i Stockholm..

    Men om du vill ha någon och chatta/prata med så kan vi absolut göra det. :)

  • assandin

    Jag är 18 år och väldigt ugn mamma! Känner exakt samma sak. Barnet är nu två månader och har knappt haft ett besök, men när man var gravid var det ett väldigt snack om hur mycket dem skulle komma på besök!

  • livslevande

    Känner igen mig. Tror tyvärr det är sånt som händer. Man kan ju inte göra samma saker längre. Kompisarna verkar inte vara alls sugna på att komma över på en fika fast det är liksom så man får umgås nu. De är mer intresserade av fester och andra jippon. Har ju inget gemensamt längre och jag börjar söka mig till andra föräldrar istället, en sån kliche men de vet ju vad man går igenom!

    Är också 25 och mamma till en 4,5 månaders, boendes på Hisingen men inte i Backa.

Svar på tråden Ung mamma i Backa/Göteborg?