• Trollsländan3

    Vi som satsar på en sommarbebis 2016

    Hej!
    Finns det fler där ute som satsar på att bli gravida och få en liten sommarbebis.
    Jag slutade med mina p-piller den 24/9 och hade äl någon gång den 12-13 oktober. Är nu på äl+ 6-7 och hoppas på ett fint plus om en vecka.
    Hoppa in och dela med er GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-02 10:02
    Försök nr 2: ÄL den 7 nov och BIM den 20:e.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-23 15:13

    BF: 30/7-16

  • Svar på tråden Vi som satsar på en sommarbebis 2016
  • Badvakt

    Hej!

    Jag hoppar in.

    Hade själv ÄL ca.15e och hoppas lite extra denna gång.

    Vi slutade dock med nuvaring för ett år sedan men försökt sedan februari och ännu ingen växande mage.

    Nu håller jag tummarna med dig. :)

  • Zoffan

    Hej!

    Jag hänger på här Glad
    Har ÄL imorgon så håller tummarna att det lyckas denna månaden. Hade varit mysigt med en sommarbebis.

  • Zoffan
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-20 21:46:40 följande:

    Hade Äl i lördags så väntar m spänning till nov .. Första försöket barn nr 2...


    Det är barn nr 2 för oss med...
  • Trollsländan3
    Badvakt skrev 2015-10-20 21:16:10 följande:

    Hej!

    Jag hoppar in.

    Hade själv ÄL ca.15e och hoppas lite extra denna gång.

    Vi slutade dock med nuvaring för ett år sedan men försökt sedan februari och ännu ingen växande mage.

    Nu håller jag tummarna med dig. :)


    Hej! Kul att du hittade hit,
    Håller tummarna att de ska ta sig.

    Själv är jag på äl+8-9 o gjorde ett svagt CB igår, måste köpa nya test o ta ett imorgon bitti :)
  • Trollsländan3
    Zoffan skrev 2015-10-20 21:30:13 följande:

    Hej!

    Jag hänger på här Glad
    Har ÄL imorgon så håller tummarna att det lyckas denna månaden. Hade varit mysigt med en sommarbebis.


    Välkommen!
    Ja sommarbebis vore mys, min äldsta är född i mitten av juli och om de tar sig nu blir de en till i juli :)
  • Trollsländan3
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-20 21:46:40 följande:

    Hade Äl i lördags så väntar m spänning till nov .. Första försöket barn nr 2...


    Välkommen!
    Detta blir våran trea isåfall :)
  • boniish

    Hänger på här . Bim idag men inga symtom förutom ömma bröst. Var gravid i somras men fick missfall . Efter nästan 2års försök plussade ja & fick missfall. Men ger inte upp hoppet. Haft samlag från 1-10 varje dag då ja skulle ha ägglossning runt 8 som mest fertil. Men vi väntar vi in och ser. Man tappar lusten o kämpa då inget händer :( ja hoppas de plussar nu annars är de bara och fortsätta månad efter månad.

    Hur går de för er ? ja hoppas ni plussar

  • Trollsländan3
    boniish skrev 2015-10-21 08:22:22 följande:

    Hänger på här . Bim idag men inga symtom förutom ömma bröst. Var gravid i somras men fick missfall . Efter nästan 2års försök plussade ja & fick missfall. Men ger inte upp hoppet. Haft samlag från 1-10 varje dag då ja skulle ha ägglossning runt 8 som mest fertil. Men vi väntar vi in och ser. Man tappar lusten o kämpa då inget händer :( ja hoppas de plussar nu annars är de bara och fortsätta månad efter månad.

    Hur går de för er ? ja hoppas ni plussar


    Välkommen in i gruppen och beklagar missfallet och era svårigheter!
    Tänkte du testa idag?
    Jag är en riktigt testoman som började redan igår på äl +7-8 :)
    Fick ett svagt plus både igår och imorse... Men inget jag vågar riktigt lita på än :)
  • boniish

    Tack ! Nej inte testat ännu och tänkte vänta. Blir för ledsen om de visar negativt så väntar in några dagar. Testade förra gången efter 5 dagen o plussade så väntar in lite . Hehe ja förstår dig. Man blir ju lött beroende hehe. Har du barn sen innan ?

    Hoppas du plussar. Några symtom ?


    Trollsländan3 skrev 2015-10-21 11:28:06 följande:

    Välkommen in i gruppen och beklagar missfallet och era svårigheter!

    Tänkte du testa idag?

    Jag är en riktigt testoman som började redan igår på äl +7-8 :)

    Fick ett svagt plus både igår och imorse... Men inget jag vågar riktigt lita på än :)


Svar på tråden Vi som satsar på en sommarbebis 2016