• Sparven16

Några gravid i Sundsvall/Härnösand området?

Hej alla gravida!

Funderar på om det finns någon som är gravid som befinner sig i Sundsvall/Härnösand området?

Här är en med BF 4/6-16

• Svar på tråden Några gravid i Sundsvall/Härnösand området?
  • Greifing

Men åh grattis till lillasyster Vad mysigt och veta vad det är! Vi ska inte kolla kön denna gång är det tänkt.

Elyssa81 skrev 2015-11-26 18:34:38 följande:

Ett lyckat ultraljud för oss igår och det ligger en liten lillasyster i magen.

• Greifing

Beklagar verkligen får man fråga vad som hände eran prins?

Jag tar fragminsprutor varje dag.

Pangtricia skrev 2015-11-23 22:51:42 följande:

Plussade idag V 4+1 idag.

Förlorade vår son i somras och längtan efter ett till barn är stor.

Kommer också att få äta trombyl från vecka 10. Och de har även pratat om några sprutor.

Vad är det för sprutor du tar?

• Gulltroll

Hej! Jag bor 8 minuter väster om Sundsvall. Väntar tvillingar med BF 29/1-16.

Vi har 5 barn sen tidigare så vi har fullt upp?

Kram på er alla fina mammor ????

• Niyoh81

Hej. Hör kanske inte hemma här men jag och min man ska få en liten juli bebis. Blir min mans 3:e och mitt 4:e.

Vi kommer flytta till Sundsvall den första mars å bo i Sundsbruk. Så nu söker ja jobb för fullt. ???? sökt lite jobb på Birsta. Liten fråga..ginns de något hunddagis däromkring?

• Greifing

Välkommen Gud vad spännande med tvillingar!

Välkommen och grattis till graviditeten Niyoh81 Roligt att ni flyttar upp. Det finns hunddagis men vart är den vet jag inte

• Elyssa81

Hur mår ni Sundsvallstjejer? Jag mår helt ok nu. Graviditetens bästa tid tror jag. Är i v 20.

• Sparven16

Här mår man bra! Trots julstress på jobbet och trött!

Men kroppen börjar orka mer nu i v 14!

Längtar till RUL 8/1!!

• Greifing

Mår helt okej. Fått börja äta duroferon. (Järn). Väldiga ont i ligamenten men det har haft sen start. Magen växer Rul om 1 månad. 5/1 v 20 (19+4). Längtar.  

• Niyoh81
    Greifing skrev 2015-12-02 13:13:52 följande:

Välkommen Gud vad spännande med tvillingar!

Välkommen och grattis till graviditeten Niyoh81 Roligt att ni flyttar upp. Det finns hunddagis men vart är den vet jag inte

Tack så mycket. Grattis själv ????

Liten fråga. Eftersom jag kommer skrivas in måste jag byta mvc sen. Men vilken mvc går man till i Sundsvall?

Är de bara jag som får ont i magen efter de jag ätit. Funderar om ja fått tillbaka min laktos. Fick de när jag väntade min 3:e
  • Greifing

Centrum har mödravårdcentral Bara att lista om dig dit

Niyoh81 skrev 2015-12-02 22:26:53 följande:

Tack så mycket. Grattis själv ????

Liten fråga. Eftersom jag kommer skrivas in måste jag byta mvc sen. Men vilken mvc går man till i Sundsvall?

Är de bara jag som får ont i magen efter de jag ätit. Funderar om ja fått tillbaka min laktos. Fick de när jag väntade min 3:e

• Sparven16
    Greifing skrev 2015-12-02 22:25:09 följande:

Mår helt okej. Fått börja äta duroferon. (Järn). Väldiga ont i ligamenten men det har haft sen start. Magen växer Rul om 1 månad. 5/1 v 20 (19+4). Längtar.  

Fick också börja med de för nån vecka sen.. Dålig på att komma ihåg dom.. Måste tajma då jag inte kan ta de på morgonen då jag dricker kaffe då och inte vid "kvällsfikat" kring 8 då jag dricker The då..

Måste komma ihåg de innan jag lägger mig...

Bara jag som får ont i magen av dom?
  • Niyoh81
    Greifing skrev 2015-12-03 00:26:56 följande:

Centrum har mödravårdcentral Bara att lista om dig dit

Kommer bo i Sundsbruk men de är Centrum där mvc är?
  • MissMaran

Hej flickor

Jag är gravid med vårat femte barn, bor i Härnösand. Är i v 21+0 idag, har bf 25/4 men skulle tro att det blir maj då de fyra tidigare gått över bf med 10-14 dagar

Jag tar också fragmin varje dag pga tidigare blodproppar.

• Sparven16
    MissMaran skrev 2015-12-15 14:31:14 följande:

Hej flickor

Jag är gravid med vårat femte barn, bor i Härnösand. Är i v 21+0 idag, har bf 25/4 men skulle tro att det blir maj då de fyra tidigare gått över bf med 10-14 dagar

Jag tar också fragmin varje dag pga tidigare blodproppar.

Roligt! Härnösand här med, v16

Andra barnet! :) :)
Svar på tråden Några gravid i Sundsvall/Härnösand området?