• Wonderwoman

    Är jag gravid?

    Tog ett tidigt gravtest då jag haft mycket symptom, tänkte att eftersom symptomen var tidiga kanske testet kunde visa tidigt. Vad tror ni? Är det två streck? Står på förpackningen att strecken kan variera i färg men om det är två så är man gravid..



    Vad tror ni?
  • Svar på tråden Är jag gravid?
  • Cyanea

    Jag ser dessvärre bara ett streck :( Om du ser det streck jag tror att du ser är det inte där det ska sitta, utan närmare kontrollstrecket. Hur tidigt är det? Hur många dagar sedan ägglossning? 

  • Asofieh

    Hej! Vi har försökt i några månader nu och frågan är ju om vi äntligen lyckats satt ett litet frö. Har kännt mig konstig i kroppen (trött 24/7, annorlunda smärta i brösten som liksom stramar ut mot bröstvårtorna, är jätte känslig och ryter till) så gjorde ett test i onsdags (18e nov) som visade ett jätte svagt streck, har testat med testlagrets stickor förut som bara visat tvär negativt, så nu är det blandade känslor om man vågar hoppas eller inte. Har inte bim förens 23-25 så är fortfarande lite tidig, men hur svårt är det att inte bli ivrig haha? Gjorde ett test imorse (20e nov) eftersom jag skulle iväg och göra cellprov. Tycker själv om man jämför att det blivit lite starkare, även min pojkvän. Vad tror ni?

  • Crazy catlady
    Asofieh skrev 2015-11-20 10:04:10 följande:
    Jag ser ett streck! Jag vågar faktiskt säga stort GRATTIS :D 
    Har oxå bim den 25, men visade tvärnegativt imorse med testlagrets stickor.. 
  • Crazy catlady
    Wonderwoman skrev 2015-11-19 14:12:06 följande:

    Tog ett tidigt gravtest då jag haft mycket symptom, tänkte att eftersom symptomen var tidiga kanske testet kunde visa tidigt. Vad tror ni? Är det två streck? Står på förpackningen att strecken kan variera i färg men om det är två så är man gravid..


    Vad tror ni?
    Tyvärr ser jag inget på din sticka :(
  • Anonym (:))
    Asofieh skrev 2015-11-20 10:03:31 följande:

    Hej! Vi har försökt i några månader nu och frågan är ju om vi äntligen lyckats satt ett litet frö. Har kännt mig konstig i kroppen (trött 24/7, annorlunda smärta i brösten som liksom stramar ut mot bröstvårtorna, är jätte känslig och ryter till) så gjorde ett test i onsdags (18e nov) som visade ett jätte svagt streck, har testat med testlagrets stickor förut som bara visat tvär negativt, så nu är det blandade känslor om man vågar hoppas eller inte. Har inte bim förens 23-25 så är fortfarande lite tidig, men hur svårt är det att inte bli ivrig haha? Gjorde ett test imorse (20e nov) eftersom jag skulle iväg och göra cellprov. Tycker själv om man jämför att det blivit lite starkare, även min pojkvän. Vad tror ni?


    Du är gravid, grattis! :)
  • Asofieh

    Tack så mycket hörni! Kul med lite bekräftelse :D vågar dock inte tro det än, blir långa dagar nu när man får gå och hoppas på att mensen inte ska dyka upp haha

  • Crazy catlady
    Agnessa skrev 2015-11-21 18:59:13 följande:

    Åh grattis grattis! Har också BIM 25/11, visade negativt i morse :(


    Samma här ! Även om det fortfarande är innan bim så blir man lite frustrerad och avundsjuk på alla som plussar innan bim :) vill oxå veta nu .. hehe ska försöka hålla mig till måndag eller tisdag iaf...
Svar på tråden Är jag gravid?