• saroxin

    Någon som planerar barn & vill prata?

    Hej!

    Jag är en tjej på 21 år som försöker få mitt första barn med min älskade pojkvän. Undrar om det är någon som försöker samma som man kan prata med :) Gärna i samma ålder som vill prata på kik eller något :) Vill ha en ny vän att kunna diskutera allt med. :)

  • Svar på tråden Någon som planerar barn & vill prata?
  • cocos1

    Hej! Samma ålder här och har precis tagit ut p-staven för att nu försöka få barn med min sambo. Skulle tycka att det vore skönt att ha någon att prata med då det är hemligt för de runt omkring oss. :) 

  • johannajw

    Hallå där! :) 22 år här, också pratstunden. Slutade med ppiller den 18 oktober. Hör av dig om du vill snacka :)

  • cocos1

    Kan absolut skriva på kik men vore bra om jag slapp nämna namn här på grund av ovan nämnda anledningar, haha! Men vore som sagt superskönt att ha någon att prata med!

  • Laceyy

    Är gärna med här! Är dock 18 så lite yngre än er och min sambo 22 och ska sluta med p-pillren i vår/sommar men är ändå förväntansfull redan :)

  • shannarr911

    Hej tjejer! jag är 21 år gammal och planerar bebis med. försökte denna mån så får se om vi prickade rätt.. hade varit kul och diskutera med er här på FL. har tyvärr ej kik :( 

  • cocos1

    Vad sägs som att vi håller oss här? Spännande att alla är kring samma ålder tycker jag!

  • saroxin

    Jaa vad kul att höra att det blev så många! :D jag & min pojkvän försöker också denna månad. Mensen kom för 2.5 veckor sen så ska försöka hålla mig tills den 7e december innan jag testar... Så nervöst & jobbigt att väntaaa!

  • johannajw

    Min mens har inte kommit än.. är på bim +6 nu! Testade negativt på bim-dagen, tänker vänta tills i helgen att testa igen. :)

  • cocos1

    Jag känner mig verkligen som en "nybörjare" på det här. Men det är vi väl alla någon gång? Allt är bara så främmande, lärde mig för inte alls längesen vad allt med BIM, äl och så innebär. Är hur som väldigt spänd och nervös inför allt, mycket tankar som snurrar runt. Tänker helt enkelt lite för mycket ibland! 

Svar på tråden Någon som planerar barn & vill prata?