• mammamilou

    Vill du peppa och peppas?

    Sedan jag blev gravid med min son 2013 drabbades jag av jobbig foglossning tidigt och blev därför väldigt orörlig i princip hela min graviditet. Jag gick upp totalt 15 kg, en övervikt som jag fortfarande dras med då jag haft svårt för att få ihop livet med träning och sundare kostvanor. Jag vet mina svagheter, socker och trötthet som gör att jag gärna hoppar över träningen som jag planerat in. Jag har haft extremt dålig karaktär på många olika plan men nu får det vara slut med det! Har varit inne på att skaffa PT men landar till slut alltid i att det jag egentligen behöver är en/flera personer som "peppar och har koll", personer man gör ett åtagande till och inte vill göra "besvikna". Jag vet egentligen vad jag bör äta och inte, jag har koll på fettförbränningsträning och muskelbyggande. Jag bara inte tar mig i kragen!

    Jag eftersöker därför nu en mindre grupp med tjejer/kvinnor som skulle kunna tänka sig ingå i en peppgrupp (i form av sluten Facebookgrupp) där vi tillsammans hjälps åt. Vi blottar svagheter, delar med oss av styrkor, framgångsrecept och bakslag. Det viktigaste är en vilja att nå en förändring. Du får gärna likt jag ha ett barn, vara mellan 25-40, kunna tänka dig dela med dig av allt det ovan och att vi tillsammans peppar varandra till en sund och välmående kropp! Jag tänker mig att vi gärna är max 8 personer så vi håller det "personligt" och mindre skaligt. Låter det som något du vill haka på? Skicka PM!

  • Svar på tråden Vill du peppa och peppas?
  • mammamilou

    Nu är vi två som ska peppa och peppas av varandra! Wihoo för det. Men vi vill vara fler! Kom med. Såklart kan familjesituationen se annorlunda ut, vågen och målet vara ett annat. På måndag kör vi igång. Haka på vetja!

Svar på tråden Vill du peppa och peppas?