• Trolleri

    Tredje barnet juli 2016!

    Är det någon mer än jag som väntar sitt tredje barn med BF i juli 2016? Vore kul att få lite mer kontakt med (blivande) trebarnsföräldrar.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-05 21:01
    Nu har det fallit sig så att det blev en tråd för oss som väntar trean sommaren 2016. Så känner du dig träffad, välkommen hit!

  • Svar på tråden Tredje barnet juli 2016!
  • Fsake

    Ja jag :) har en son som är 9år och en som är 6år. BF 25/7.

    Hur gamla är dina barn?

  • Trolleri
    Fsake skrev 2015-11-24 20:55:51 följande:

    Ja jag :) har en son som är 9år och en som är 6år. BF 25/7.

    Hur gamla är dina barn?


    De är tre och fem. är nummer tre planerad för er del? Hur känner du Inför att ha tre (!) barn? Jag får lite panik av att börja om nu när ettan och tvåan är så pass stora och självgående. haha
  • Fsake

    Jag tycker det ska bli kul :) mina är ju ännu större och klarar av mycket själva. Tycker inte det är jobbigt att börja om:)


    Trolleri skrev 2015-11-24 21:17:15 följande:

    De är tre och fem. är nummer tre planerad för er del? Hur känner du Inför att ha tre (!) barn? Jag får lite panik av att börja om nu när ettan och tvåan är så pass stora och självgående. haha


  • tjing24
    Trolleri skrev 2015-11-24 12:27:20 följande:

    Är det någon mer än jag som väntar sitt tredje barn med BF i juli 2016? Vore kul att få lite mer kontakt med (blivande) trebarnsföräldrar.  


    OJ, det ska bli såå kul att bli trebarnsförälder så vi ser verkligen fram emot det. Vi har två barn födda Mars 2013 och Juli 2014 och nu Juli 2016 och det var mycket välplanerat, då man inte har så mycket tid för varandra så då måste man planera
  • Trolleri
    tjing24 skrev 2015-11-25 06:07:50 följande:

    OJ, det ska bli såå kul att bli trebarnsförälder så vi ser verkligen fram emot det. Vi har två barn födda Mars 2013 och Juli 2014 och nu Juli 2016 och det var mycket välplanerat, då man inte har så mycket tid för varandra så då måste man planera


    Vad kul, då får ni ganska tätt mellan era. Jobbigt men roligt kan jag tänka mig!

    När har du bf och hur mår du?
  • Trolleri
    Fsake skrev 2015-11-25 07:56:29 följande:

    Det var planerat trolleri. Er?


    Nä inte plaber
    Fsake skrev 2015-11-25 07:56:29 följande:

    Det var planerat trolleri. Er?


    Nej inte planerat, men allt i livet är sällan det så det finns säkert någon mening med det här också.
  • Mibi

    Hej!

    Får jag hoppa in här trots att jag har bf i mitten av augusti? :) har två gossar sen innan (samma pappa till alla tre). De är 5 ½år samt snart 9 år. Vi bor i skåne.

Svar på tråden Tredje barnet juli 2016!