• Kukfan

    Torr kuk

    Hej! Undrar om det är någon som vet om det går att använda tex idominsalva på kuken? Den är torr och behöver liksom återfuktas. Redan varit hos en doktor som sa att den bara behöver återfuktas, inte duscha lika ofta osv... Så funkar idominsalva tro? 

  • Svar på tråden Torr kuk
  • Annelie 76

    Gå till Apoteket och kolla på hyllan med intimgrejer. Det finns kräm och gel som är till för tjejer, vit tub med rosa text. Köp "soothing créme" och smörj med.

  • Mamma Anna 87
    Kukfan skrev 2015-11-25 23:42:17 följande:

    Hej! Undrar om det är någon som vet om det går att använda tex idominsalva på kuken? Den är torr och behöver liksom återfuktas. Redan varit hos en doktor som sa att den bara behöver återfuktas, inte duscha lika ofta osv... Så funkar idominsalva tro? 


    Kan inte låta bli att rekommendera en varm å fruktig grotta att stoppa snorren i!!
  • hejhopp96

    Bör tillägga att jag inte kan ha sex med min flickvän nu när den är så torr. Är det någon skillnad på intimtvål och intimolja? Använder intimtvål sen ett par dagar tillbaka, tror att det funkar någorlunda men inte tillräckligt. Så skulle olja kunna vara något? Eller är det ungefär samma sak? // trådstartaren

  • Laceyy
    hejhopp96 skrev 2015-11-27 11:17:41 följande:

    Bör tillägga att jag inte kan ha sex med min flickvän nu när den är så torr. Är det någon skillnad på intimtvål och intimolja? Använder intimtvål sen ett par dagar tillbaka, tror att det funkar någorlunda men inte tillräckligt. Så skulle olja kunna vara något? Eller är det ungefär samma sak? // trådstartaren


    Är du omskuren?
  • Mamma Anna 87
    hejhopp96 skrev 2015-11-27 11:17:41 följande:

    Bör tillägga att jag inte kan ha sex med min flickvän nu när den är så torr. Är det någon skillnad på intimtvål och intimolja? Använder intimtvål sen ett par dagar tillbaka, tror att det funkar någorlunda men inte tillräckligt. Så skulle olja kunna vara något? Eller är det ungefär samma sak? // trådstartaren


    Undvik tvål på snorren när du tvättar, den nöjer sig med vanligt vatten.. Olja kan du kanske prova att smörja med efter dusch
Svar på tråden Torr kuk